کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

نام‌گذاری

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴ ب.ظ

سلام! امروز می‌خوایم در مورد نام‌گذاری بچه‌ها صحبت کنیم! نام‌گذاری‌های جدید و برخی نام‌گذاری‌های من در آوردی!

یادش بخیر یه عکس توی اینترنت دیدم که یک عدد مهندس کامپیوتر (یه چیزی تو مایه‌های حمید خودمون!) اسم دوقلوهاشو گذاشته بود: copy ، paste!

ببینید با کیا شدیم ۷ میلیارد!!

حالا جدیداً هم از بعضیا میپرسی اسم بچه‌تونو چی گذاشتید؟ یه چیزی میگن که مجبور میشی بعدش بپرسی به سلامتی حالا دختره یا پسر!؟

میگن این حسینی بای یه داداش داره به اسم اَرِنجمِنت بای! به هر حال انتخاب یک نام مناسب خیلی می‌تونه سخت باشه. البته شما می‌تونید به فامیلی‌تون هم دقت کنید و یه اسمی بذارید که به فامیلی‌تون هم بیاد! برای مثال اگر فامیلی شما امینی بود می‌تونید اسم بچه‌تون رو بذارید سیبز (!) خیلی هم خوش‌آهنگه!

تازه مورد داشتیم طرف فامیلی‌ش صالح بوده، اسم دخترشو گذاشته ساحل! و من ... من به شخصه اگه فامیلیم نیا بود اسم بچم رو می‌ذاشت ولکام تو دِ هُتل کَلیفُر! چطوره!؟

در همین راستا یه جوک بهم بخندیم. یه قورباغه و یه طوطی با هم ازدواج می‌کنن اسم بچه‌شونو می‌ذارن قوطی‌ :| هر هر هر هر !

میگن این مشکل نام‌گذاری از ابتدای خلقت انسان بوده. مثلاً حضرت آدم باید اسم یکی از بچه‌هاش رو می‌ذاشت هابیل، اون‌یکی رو می‌ذاشت بیژن! که ما اینقدر درگیر این نباشیم که کی کیو کشت!!

حالا از اینا بگذریم! یه دختره بود، اسمش بود بارانه ، ازش علت این نام‌گذاری فوق بشری رو پرسیدیم. با یه لحن خیلی شُل گفت «آخه روز بارونی به دنیا اومدم» ! میگم خوب «شد روز آفتابی به دنیا نیومدی!»

 آ.ن: کپی شده      پدر هادی مکانیکه سیبیل داره قدّش کوتاس یه نموره هم چاقه،  

  بهش میگن علی ماریو!!!"  

دیدگاه‌ها (۹۱)

ببین آیدین جان خودت قبول کن نظراتی که تو سایتت می فرستن از پست های خودت با حال تره! می گم قبول کن!


1طنز انجمن دار شود ! چه شَود!

پاسخ:
بله خیلی!!

نه اصلا با انجمن موافق نیستم
هه چه باحال...خدا حفظش کنه...:))
فک کردم فقط خودم کشف کردم اینو..:دی
کمند سلیمانی ==> دیدگاه ها رو دنبال کن میفهمی ... یه زره بگذره خودت میکنی!!! ;)
  • کمند سلیمانی
  • Kheili!!!asan esm enghadr shabih be ham nadide budam!akhe do ta Sm Nqadr shabih be ham!!!!????? :-V :||
    خیلی به علی میاد!نه؟
    کمند جان
    چه عجب!!!
    پویا همیشه اطلاع رسانی می نمود.
    اسم این شخص بسیار مرموز : شهریار
  • کمند سلیمانی
  • آخ آخ کیانا من که اومدم فینگلیش بنویسم انقدر شکایت کردن دیگه فقط با کامپیوتر دیدگاه میذارم!
    پرهام==> من واسه چی ازت عذرخواهی کنم؟خودتو بکشیم عذرخواهی نمی کنم :دی
    آی آی،آیدین،غلطای خودتو با ما مقایسه نکنا!!به هیچ وجه!!!!! :||
    علی ای ای 12 این ش مرموز اسمش چیه من هنوز در نیافتم چه اسمیه که با ش شروع میشه و به علی هم میاد! :-؟
    IDn ye zare sathe fekreto ertegh bede! in k to chizio nemiBni, dalil nemishe k un chiz vojud nadashte bashe! to atoma ro miBni?! hava, madeye tarik, 3tare ha dar hozure khorahid, amvaje meghnaTC va... ro miBni?! to ba in Bneshe sathit chejuri fizik o shimi mikhuni vaghan?!!
    Pouya fingilish ba a'male shaghe?! b in khoshgeli cheshe?! (adat nadaram ba in farC beneVsam vagarna fingilish nemineveshtam) to avalin kaC hasT k junesh dar in rah darmiad! vali ekshali nadare! tamrin koni adat mikoni! :D
    کیانا وی ام=> چرا فینگلیش با اعمال شاقه می نویسی؟؟
    عادم جونش در میاد تا بخونه.
    پاسخ:
    آخ گفتی!! حرف دلمو زدی!
    ta 23 khordad k nemitune tahamol kone bare in gonaho! mituni IDn?! nemituni k!!
    پاسخ:
    بار کدوم گناه!!؟ من که چیزی نمی‌بینم! نشون بده با دست!
    کمند=> انصافاً این پست دیگه تقصیر من نیس.
    من تو این پست فقط گفتم اسم پسر عموم شد سورنا و اس اچ.ای اس آر داداش علی ای ای ه.

    پاسخ:
    =))
    تقصیر!!؟ مگه کار اشتباهی کردین!؟
    کمند سلیمانی ==> آره دیگه ! حالا من گفتم 18ساعت فرصت داری تو همین پت معذر خواهی کنی ! :O - جدن؟! :دی

    پس :
    سپیده پارسا ==> { مراسم عذر خواهی آیدین از دی ماهی ها - کیانا و پرهام و سپیده  - 23 خرداد راس ساعت 7 غروب کافه عیاران ! } ;)
    ------کسی نیادااااااااااااا------- :O
    :دی




  • کمند سلیمانی
  • همون لیلی منظورم بود دبگه!حالا تو هی منو وادار کن حرف بزنم!
    همش کار این پویاستا!ببین تا اومد چه دیدگاهای اینجا رفت بالا :اُ
    پاسخ:
    خواستم بگم وقتی غلطامو می‌گیرین همین حسو دارم!
    کلا نظری ندار راجع به این پست!
    خب بدبخت مامان باباش اسمشو گذاشتن بارانه!
  • کمند سلیمانی
  • یاهو مسنجر باز کردینا :))
    پرهام==>معذرت خواهی کنم؟دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟عمرا!! :|
    آیدین==>آیلین 8 سالش نبود مگه؟! :دی
    پرهام==>گود مُرنین واقعا!تازه می گه لیل زن بود یا مرد! :|
    پاسخ:
    حالا هر چی! راس میگی دومه!
    پرهام ==> لیل که اسم شهره!
    سپیده پارسا ==> مگه دی مااااااهی ؟؟؟؟؟
  • سپیده پارسا
  • پرهام>منم که اصلا جزو دی ماهی ها حساب نمیشم نه؟!!!!!
    منظورم پویا بود
    ببخشید
    سلام خیلی عالی بود مستر آیدین...
    ذهنت فوق العده حس طنز بالایی داره..:))
    حالا یه مشابه واسه اسم شما هم هست..آیلین..اسم دختره...
    پاسخ:
    ممنون!
    آیلین اسم خواهر کوچیکمه! ۷ سالشه!
    بچه ها دیگه با ماهم بازیشون گرفت ...!

    آیدین ==> با این شرایط احتمالاً 5شنبه نمیام!!! :وی

    سپیده پارسا ==> { مراسم عذر خواهی آیدین از دی ماهی ها - کیانا و پرهام - 23 خرداد راس ساعت 7 غروب کافه عیاران ! } ;)
    ------کسی نیادااااااااااااا------- :O

    کمند سلیمانی ==> خنده ؟؟؟؟ بگو ببخشید !!! پشیمون میشیاااااا! :/


    sh.a.s.r 79 ==> چشای من ؟؟؟؟ دختروووونه ؟؟؟؟؟ پرهام خااااااان ؟؟؟؟ مشکووووووک میزنی !!!!


    واقعاااااا؟؟؟؟
    پسره
    چشماتون دخترونه میبینه،پرهام خان!
  • کمند سلیمانی
  • پرهام =)) وای مادرجان چقدر خندیدم!!!! های فایو :دی
    آخی بهار :دی
    ش چی میتونه باشه؟شهرام؟شهرام فقط یادم میاد :دی ش...
    آخه شهرام با علیرضا همخوانی نداره! :-؟
    قبلش حداقل گزینه هایی میثله شیوا،شهلا،شراره مامانش موهاشو عروسکی شونه کرده،شیدا و... آهان شوکت!
    اما الان فقط یه شهرام به ذهنم میرسه
    پاسخ:
    =))
    شایدم اسمش چیز باشه ... شهرام! شهرام احتمال داره! بنده خودمم به شهرام شک دارم!
    قبلی رو باعلی ای ای بودم.
  • سپیده پارسا
  • با تشکر از search همگی واسه "خربزه"!
    الان مثلا آیدین چیکار میتونه بکنه!باید در انظار عمومی از دی ماهی ها عذر خواهی کنی!
    پاسخ:
    من!؟‌ چرا!!!؟؟ فقط یه مثال بود!
    اول که طول کشید جواب بدی می خواستم بیام 1طنز بت فحش بدم.
    آخه تویه... میای از من می پرسی این اس اچ فلان بسار دختره یا پسر؟؟
    عاخه منم میگم فک کنم دختر باشه.
    عاخه جناب اس اچ فلان بسار، چرا مثه دخترا نظر میذاری؟؟؟
    علیس تو هم خدا رو شکر کن که من اومدم گفتم وگرنه باید تو بلاگت جواب همه رو میدادی (تک تک) :))
    سپیده پارسا ===>
    آیدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    آیدین غلط بکنه !!! :دی | هرچند به اونم که نمیشه دست زد ، میفته گردنمون!
    پاسخ:
    چیییییی!!!؟؟؟؟‌ پرهام من پنجشنبه تورو بگیرم ...
    همون"اس اچ"یا"ش"کافیه.
    sh.s.a.r نیستم sh.a.s.r79 هستم
    پویا 
    تو واقعا به صورت خدادادی در جهت تنویر افکار عمومی جولان میدی.!!!!!
    sh من تا حالا خربزه با نمک تست نکردم
    خوب دوستان اگه ناگهان تو بلاگتون دیدین ip علی ای ای با این یارو
    اس اچ.اس.ای آر یکیه فک نکنین همون علی خودمونه ها داداششه.
    اون یارو هم نیس اسمش sh.s.a.r هست خوب نام برده عزیز یه اسم بذار که بشه تلفظ کرد. من هر دفه که مثلا بخوام جوابتو بدم باید بگم:
    اس اچ.ای.اس.آر=>>؟؟؟؟؟؟
    یعنی میشه بهش نمک زد آیا؟؟؟؟؟؟
  • کمند سلیمانی
  • من ىه چى بگم؟؟ اىنا که چىزى نىست!اسم همساىه روبهروىىمون "برکه" است :||
    منظورم اىن بود @ رو از وقتى اىنستا عضو شدىم استفاده مى کنىم!
    اورى بادى لىسن اند رىپىن =)) بهار کجاىى =))
    البته تىکه کلام دوست بنده است سپىده هم اگه اشتباه نکنم خىلى مى گفت :دى 

    پاسخ:
    بهار رو تصویر کنید موقعی که می‌گه:‌ "اوری بادی لیسن اند رپیت" =))
    کیانا خانوم
    از پاسخ شما مستفیض شدیم

    سپیده جان
    خر در گذشته به معنی بزرگ بوده است مثل خرگوش.خرمگس و ...
    بزه نیز به معنی خیار می باشد 
    so
    خربزه یعنی خیار بزرگ D:
    پاسخ:
    نه بابا!! چرا مسخره بازی درمیاری!؟ «بزه» یعنی خوشبو!
  • سپیده پارسا
  • کیانا و پرهام>همین آیدین!
    +دوستان حالا اینا رو ولش کنین من داشتم به این فکر میکردم که ایرانیا پیش خودشون چی فکر کردن که اسم یه میوه رو گذاشتن "خربزه"!! :/

    پاسخ:
    میوه خوشبو کلان
    «خر» بمعنی بزرگ و «بزه» بمعنی میوه ٔ شیرین و خوشبو است. چون خربزه به نسبت اکثر میوه ها بزرگ و خوشبو است.

    «دهخدا»
    + "Dg lazem nis Smesho bezaram kiana. IDn ham khodesh zaye' has ham 2khtarune." /:) pouya vaghean che fekri karD k in jomalate ghesar o sokhanane geranbaro neveshT?! :|||
    ++ na ma K gofTn nasle bartarim?! nasle ma, jozve toam mishe akhe!! Mkan nadare hamchin chizi begim!! maha ENSAN haye bartarim!! bale! :D
    Shoma khodet chi fek mikoni?! IDn ras mige asan?! /:) kiana: taB@, gohare va asle vojuDe har chiz ( un kian o kia o ina ham BA'ZIjaha eshare shode beheshun. vali ma'nie asli o motadavelesh hamun taB@e!)
  • فانوس جزیره ...
  • شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بر شما بزرگوار تسلیت باد ، حضرت می فرمایند :

    کسی که جوانمردی ندارد، دین ندارد; و هر که عقل ندارد، جوانمردی ندارد. به راستی که با ارزشترین مردم کسی است که دنیا را بری خود مقامی نداند، بدانید که بهای تن شما مردم، جز بهشت نیست، آن را جز بدان مفروشید.

    سلام علیکم
    التماس دعا
    عاقبتتون بخیر
    پاسخ:
    همچنین بر شما.
    کیانا خانوم 
    یعنی آیدین راست میگه؟؟؟؟
    متنور کردن افکار عمومی مشکلش چیه؟؟
    سوالم جدی بود؟؟؟
    لطفا پاسخ گوی ذهون تشنه باشید؟؟؟
    و جلوی فتنه گران(در مرکزشان آیدین ) را بگیرید.(البته با این جمله برعکسشم میشه برداشت کرد.)
    ما منتظر تحلیل اسمتان به وسیله ذهن توانمندتان هستیم!!
    امضا:طرفدار
    dar morede dA mahia ki chi gofte 3Pde?!
    IDn,aliaa: man khamushi Pshe mikonam dar moghabele shoma 2 ta!!
    پاسخ:
    نه! من مثال زدم همین‌جوری یه ماهی رو!
    آیدین جان مطمئنی بهش پارتی نمیگفتن؟؟؟
  • مهدی، قلب تپنده شیعه
  • بله!مگه چه اشکالی داره!?
  • مهدی، قلب تپنده شیعه
  • سلام
    از کسی که برام اون داستانو ارسال کرد پرسیدم متاسفانه منبعی در دست نیست....ولی....!!!! میتونید خودتون امتحان کنید.... ^_^
    در پناه خدا
    پاسخ:
    ممنون بابت پیگیری! ایولله! عجب حرفی زدی! میتونید خودتون امتحان کنید
    آیدین ===>

    میخوام ادامه تحصیل بدم ، فعلا قصد ازدواج ندارم گفته باشماااااااا :وی
    aliaa12 ===> اشک تو چشام جمع شد! فک کنم خیلی با احساس خوندم :/     برگشتم ;)

    سپیده پارسا ====> در مورد دی ماهی ها کی حرف زد ؟؟؟ چیشد ؟؟ کی گفت ؟؟؟؟ چرا  ؟؟؟؟؟ واسه چیی؟؟؟؟ چیگفت ؟؟؟؟ چی میخواست بگه ؟؟؟؟

    عاقا اسن این عسم هایی که مطرح شده تا بحال خیلی منو درگیر کرده از الان دارم واسه بچه دوس دخترم اسم انتخاب میکنم !!! 

    اگه پسر بود : "تانژانت"
    اگه دختر بود : "کتانژانت" 
    -_-

    پاسخ:
    بعله! من موافقم کاملاً. با دوست‌دختر خود ازدواج کنید پیش از اینکه با دوست‌دخترتان ازدواج کنند!
  • حسین امیری
  • با سلام خدمت مدیر وبلاگ...خیلی خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم و اگه شما هم مایل بودید حتما خبر بدید..چون وبلاگ من تازه تاسیسه و نیاز به بازدید داره.ممنون
    پاسخ:
    تبادل لینک نداریم. امکان داره در صورت مفید بودن مطالبتون لینک شین، که در اون صورت هم انتظار لینک از شما نداریم. ممنون.
    کسینوس D=
  • نگار ابراهیمی
  •  "نماز" حتی :)))
    پاسخ:
    اسمه!؟
    سپیده جان
    من و تیکه انداختن (معمولا تیکه بندازم میگم با لحن خاصی خوانده شود)
    صرفا جهت اطلاع رسانی بود
    پاسخ:
    بعله! لحنو میگی! من شاهدم.
    اصن دوس ندارم "رها" اسم پسر باشه!
    از همه ضایع تر اینه که کیانوش اسم مشترکه!کیانوش خانوم مثلا!
    اصن صحنه جالبی نمیشه!
    اینا که خووووبه!ژینوس ، سینوس ، کسینوس!به این قشنگی!
    مورد داشتیم اسم باباش گوجه بوود! :|

    پاسخ:
    کیانوش =))
    گوجه =))))))))))
    سلام آیدین خان ما رو که میشنا سی  
    قشنگ بود 
    پاسخ:
    اِ! سلام داش احسان(!) چیکار کردی عربیو!؟
  • سپیده پارسا
  • الان شما مسلما تیکه انداختین؟معنیشو نگفتم نوشابه که!
    آیدین جان
    تو کاور  چرا ذال اون شکلیه 
    یه جوری نیست!!! 
    چه جوری نیست؟
    اصن خودت بگو خو
    پاسخ:
    دوست دارم اونطوری!
    سپیده جان 
    آیسودا نام بک شرکت تجاریه غذایی،برای همین به عنوان نوشابه به گوشت خورده
    آیسودا به معنی زیبارو می باشد و یک اسم دخترانست .
    البته مسلما شما اینا رو میدونستین فقط یاد آوری کردم
  • سپیده پارسا
  • آیسودا چیه؟نوشابه نیست؟!!!
    الان باور کنیم اون مثال دی ماهی ها از قصد نبود؟!(این کیانا و پرهام کجان دفاع کنن؟)
    آیدین چقدر فکر کردی که به ولکام تو د هتل کالفر رسیدی؟!!
    پست هم خیلی خوب بود!:)
    فقط فونت کاور!!:|
    پاسخ:
    شکلات نبود!؟
    باور کنید از قصد نبود! به جون کیانا.
    کالفر نه! کَلِفر! D: اوری بادی لیسن اند رپیت "کَلِفر" "کَلِفُر" "بــــــع"
    ممنون!
    فونت؟! بده؟!
    راست می گی ، درسته ، من تا حالا فک می کردم از حالته اینم یه شعر از استاد حالت : 

    حاجی رجب از مکه چو برگشت به میهن
    آورد   دوصد   گونه  ره آورد  به    خانه

    اشیاء  گرانقیمت  و   اجناس نفیسی
    کز حسن و ظرافت همه را بود نشانه

    از رادیو و ساعت و یخچال و فریزر
    تا  ادکلن  و حوله و آیینه  و شانه

    از پرده ی ابریشم و رو تختی مخمل
    تا  جامه ی مردانه  و  ملبوس زنانه

    در جعبهء محکم همه را بسته و چیده
    تا    لطمه   نبینند  ز   آفات    زمانه

    دیدم   که  بر  آن  جعبه  نوشته  است  ظریفی
    “مقصود   تویی!   کعبه   و   بتخانه   بهانه”

    پاسخ:
    :))))))
    عالی بود!! واقعا به شدت موافقم!
    ولی باید از مهدی استاد احمد باشه اشکان!!!
    پاسخ:
    واسه استاد احمده. من این شعرو از زبان خودش شنیدم!
    شعر هفته از ابوالقاسم حالته اشتباه نوشتی.
    پاسخ:
    نه. درسته. واسه مهدی استاد احمده.
    مسئله حل شد.
    پاسخ:
    خب خدا رو شکر!
    شما اسمتون دقیقاً چیه!؟
    آیدین
    دختر یا پسر؟
    مسئله اینک این است.      
    پاسخ:
    بنده 100% پسر هستم بدون ناخالصی!
    (با احساس خوانده شود)پرهام !!! آخه چرا؟؟!!! چرا اینکارو با ما میکنی؟؟!!!! رفیق نیمه راه نباش!!!
    !nooooooooooooo!
    ما همیشه منتظرت خواهیم ماند, چشم در راه کامنت های معنویت
    باشد که خداوند ما را یاری کند!
                                             
                                            جامعه ی بلوفزنان 1tanz
    پویا خان
    مشکلت با این اسم آیدین چیه؟
    خوب خود اسمه که نمی خواسته به آیدین پیوند بخوره!!
    !!با ذکر پوزش از آیدین جان عزیز(البته نیمه عزیز)!!!
    ادامه کامنت در دیدگاه های آینده
    ترجیح میدم در این بحث داغ شرکت نکنم ! :|
    پاسخ:
    ممنون!
    والا من دو سه تا دختر می شناسم که اسمشون پویاست
    اگه آیدین اسم دختر باشه خوب میشه ها.
    دیگه لازم نیس اسمشو به زور بذارم کیانا.
    آیدین خودش هم ضایع هست هم دخدرونه(feeling like an ashghale avazi)
    پاسخ:
    دختر!!!؟؟؟؟ پویا!!!!!؟؟؟؟
    لطف دارید!
    آقای علی (:دی) شما میتونی حالت دومو در نظر بگیری ک بشه اسم دختر.
    اون همسایمون که خیلیییی از من بزرگتره.اونموقعی که من 5 سالم بود، اون 20 سالش بود.شاید اون موقع اسم دختر بوده :|
    ولی درمورد دوست داداشم نظری ندارم!
    میتونه اسم مشترک باشه.مثه رها، باران، آیدین، عزت و نصرت و ... دیگه نظری ندارم :دی
    واقعا عالی بود :)

    مقوله ی پیچیده و بسی خطیریه این نامگذاری که من این روزا باهاش سر و کار دارم شدید...
    پاسخ:
    چطور مگه!؟ به سلامتی دختره یا پسر!؟ بگو ما کمک کنیم! D:
    رها !!!!
    جهت اطلاع رسانی جدی
    سورنا: %100 پسرانه
    سردار اشکانی که پوست رومی ها رو کند و ... . (اسم پسرانه)
    شجاع و دلیر (اسم پسرانه)
    حالت عجیب تر
    سورنا : یکی از ساز های شادی وسرور (می تواند اسم دخترانه استفاده شود که من تابحال به گوشم نخورده است)
    یا اسمشون سونا(اسم ترکی) بوده اشتباها بهشون میگفتن سورنا
    یا اصلا دلشون می خواسته به ما چه!!!!

  • مهدی، قلب تپنده شیعه
  • سلام
    متواتر بوده....
    من هم شنیدم...
    اگر هم صحیح نبود و تخیلی باشه اگه باتمام وجود اعتقاد داشته باشید حقیقی میشه!
    پاسخ شما:شرمنده منبعی ندارم ولی از کسی که برام ارسال کرده میپرسم
    من الله توفیق
    پووویاااا، "سورنا" ؟؟
    سورنا که اسمه دختره.
    اسم دختر همسایه ی ما سورنا بود.
    داداشم هم یه دوست داشت (دختر) اسمش سورنا بود!! :|
    پویا جان من که نمی دونستم
    nice name
    گفتم اسمه پسر عموم شد سورنا؟؟
    پاسخ:
    اِ!؟ چی شد یهو از فلاح رسیدن به سورنا!!! مرسی تغییر!
  • مهران ماندگار
  • :اسمایلی از خنده ریسه رفتن:

    نه جدا خوب بود! خندیدم. طنز ساده و شیرینی بود، به این طنز نوشته ها ادامه بدید چون اصولا وقت نمی کنم داستان ها رو دنبال کنم.
    پاسخ:
    چشم حتما.
    بههههههههههههههههله!!!
    اولا آیدین دستت درد نکنه پست قشنگیه
    علیرضا خان 
    دوما
    با توجه به این که خورشید 8:20 دقیقه غروب کرده روز از نظر علمی تموم شده حساب میشه ولی از نظر ادبی بلا مانع است
    اما آیدین  به مقداری زمان برای ساخت بنر و نوشتن ... نیاز داشته و اگر شام خوردنش هم در نظر بگیریم احتمالا با اطمینان بگیم دیر تر از غروب پست رو ننوشته 
    یعنی وارد شب نشدیم !!! 
    با من شدیم 7 میلیارد نفر !!!!

    پاسخ:
    ممنون از توضیحات کاملت.
  • کمند سلیمانی
  • Hatman hamin karo mikonm :D
    Deqat kardin ma b tabaEyat az insta @mkzarim Sme mokhtabo mineVsim?
    @alireza 
    Fk nakonm mohem bashe key neveshte :|
    پاسخ:
    نه، این @ از قدیم بوده. اولین بارم تو ایمیل‌ها استفاده شد.
    aidinoo at yahoo.com
    یعنی کاربر aidinoo در سرور yahoo.com
    @کمند : قابل نداره :D
    آىدىن: تو مى گى ساعت سه نوشتى کسى نمى دونه که واقعا ساعت سه نوشتى ىا نه تو باىد به فکر ساعت پست باشى چون کسى که پستو مى خونه نمى گه که اىدىن اىنو ساعت سه نوشته فقط به ساعت پست نگاه مى کنه مى بى نه ساعت 10:04 شبه :D
    با تو مى شىم 7 مىلىارد نفر :D
    پاسخ:
    چه ربطی داره!؟
    الان بحث پست یه چیز دیگه‌ست!‌ یکم نگاهتو درست کن!
    منظور دیروزه. از ساعت ۱۲ شب تا ۱۲ شب بعدی می‌شه یه روز کامل. توضیحش سخته! بیخیال!
  • کمند سلیمانی
  • Ali ey ey 12 cheqadr etelaat omumi akhe cheqadr :))

    پاسخ:
    خیلی! علی بانک اطلاعات عمومی! سوالی داشتی حتماً بپرس!
  • کمند سلیمانی
  • Kheili page insta khub shod afarin alireza :)
    Va ham chenin ba tashakkor az aidin b khatere ghesmate akharin update 1tanzi ha 
    Va in k poste jalebi bud b khosus un ghesmat k moge"khub shod tu ruze aftabi b donya nayumadi" 
    پاسخ:
    آخ گفتی اون قسمت آخرو ، انقد بدم میاد از این دخترا ...
    یه چیزی مایه های اینایی هستن که می‌گن:‌ "ما دی ماهی ها ..."
    یه طوری میگن دی‌ماه انگار نسل برترن! انگار دیگه تهشن اصن!
    حالا کاری به دی ماهی ها ندارما!‌ مثال بود!
    کمبود کیانا { من آخر نفهمیدم  از طبیعت میاد یا سلسله کیانیان یا کی(پادشاهی)لطفا جهت تنویر من اقدام شود!!! } شدیدا در این پست احساس می شود .نظر شما چیست؟؟؟
    پاسخ:
    من فک کنم کیانا کلاً اسم نیست، این مارو گیر آورده! اسمش کانائه!
    ذبیح:
    1.به معنی گلو بریده،بسمل شده و ... است.
    2.از القاب چند تن از دوستان در تاریخ است.

    پاسخ:
    دوستان =))
    سینوس و کسینوس!؟؟؟
    پس تانژاند و کتانژند و... هم باید اضافه شن.
    پاسخ:
    اونا اسم پسرن!
    ذبیحححححح!!!!!!
    یعنی چی؟؟؟
    پاسخ:
    ذبیح اسمه واقعاً! نشنیدین!؟ من زیاد شنیدم. [لینک معنی]
    در راستای بالا بردن اطلاعات عمومی 
    سیبز تغیر شکل یافته  "siblings" به معنی خواهران و برادران(برادر یا خواهر) است.
    حالا واقعا باید فکر کنیم اسمش دخترونست یا نه یا اصن مشروعیت داره به عنوان اسم آدم ؟؟؟واقعا لاید با امینی صحبت کنیم!!!
    دوستان من رو راهنمایی کنین بحث خیلی سنگین شد.




    افکار دائی جان ناپلئونی:
    آیدین تو خیلی زرنگی،با اکثریت اسوم (اسم ها)دخترانه در سردر بنر افکار عمومی را به استیصال کشیده و خاموش نموده!!! و ...(ادامه در دیدگاه(کامنت)قبلی)

    آیدین تو خجالت نمیکشی(با این که با این حرکتت خیلی حال کردم)
    چرا در نامگذاری سه تا اسم دختر و 5 تا پسر وجود داره؟؟؟(میدونم از قصده)
    آخه این همه ابتعاض
    پاسخ:
    ای خدا!!‌ دیگه شما ببخشید!
    در راستای بالا بردن اطلاعات عمومی 
    بررسی بکودم
    ژِینوس خیلی اسم با معنی و قشنگی هم هست آیدین
    کردی و فرانسویه
    کردی:نویسنده ی سرنوشت خود
    فرانسوی:باهوش و  نابغه

    پاسخ:
    :| خسته نباشید به شدت!
    علیرضاااااا =)))) آفرین :دی!

    سیبز امینی :))  جدا خلاقیت تا چه حد؟؟!!

    هابیل قابیل به این خوووووبی! عاشق اسماشونم :-"
    پاسخ:
    اوج خلاقیت بود!
    هابیل و قابیل خوبن فقط موضوع اینه که الان کی کی‌و کشت!؟
    ىه نگاه به ساعت پست بندازى مى بى نى ک ساعت ارسال 10:04 شبه بعد تو مىگى امروز؟!
    ببىن با تو شدىم 7 مىلىار نفر!!!
    D: :))
    پاسخ:
    من پست رو ساعت ۳ نوشتم. ۱۰ پست کردم.
    در کل هم طول ۲۴ ساعت رو با هم "امروز" می‌گن.
    به نظرت اون copy & paste تو "Instagram" وبلاگ نبود؟!
    پاسخ:
    بود!؟ آره آره بود.
    این روزا نمیدونم چرا همه مملکت گیر دادن به نام گذاری بچه ها  خو بچه خودشه اصن دوسداره اسمشو بذاره 
    پاسخ:
    بعله دوست داره بذاره! خیلی منطقی بود ولی آخه ژینوس!!!؟؟؟؟؟
    آفتابه اسم دخترونست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    الان همه‌چی تقریبا اسم دخترونه‌ست!
    آیدین جان 
    ژینوس چیه؟؟؟؟؟؟دختر یا پسر؟؟؟؟؟؟فرانسویه؟؟؟؟؟و...؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    دختر! اتفاقاً خیلی بهش میاد فرانسوی باشه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی