کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

آمپول

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷ ق.ظ

یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم، یه دختره اومد آمپولمو بزنه،معلوم بود خیلی تازه کاره!
همینجوری که سرنگ رو گرفته بود توی دستش، لرزون لرزون اومد سمت من و گفت:
بسم الله الرحمن الرحیــــم
منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم:
اشهد ان لا اله الا الله”!
هیچی دیگه
انقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه و خدارو شکر یکی دیگه اومد زد ..!
 
ک.ف : یادش به خیر زمانی که راهنمایی بودیم یه دبیر داشتیم هر موقع از دست ما عصبانی میشد میگفت:
 گوساله ها خجالت بکشید من جای پدرتون هستم!

  • ۹۲/۰۴/۱۶
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۵)

ما که الان راهنماییم معلمامون یجور فهش میدن باید از تو فرهنگ لغت مهنیشو پیدا کنی
آخ که من چقد این "ک.ف" هاتونو دوست دارم!!!
پاسخ:
خوبه که از فرمایشات من استقبال میشه!!
اون ک.ف باحال تر بود =))
معلمای ما که حسابی حواسشون جمعه چی بگن یه وخ به خودشون برنگرده!!
آخی! خودشم نمیدونسته داره چی میگه! بدبخت!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی