کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

بازپست: دختران در جبهه

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۲ ب.ظ

ﻛﺘﻲ؛ ﺍﻭﻥ ﺩﺷﻤﻦ ﺭﻭ ﺗﻴﺮ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﻛﻦ,

ﻧﻪ ﺣﻴﻔﻪ ﺧﻮﺷﻜﻠﻪ ﺩﻟﻢ ﻧﻤﻴﺎﺩ ﺑﻜﺸﻤﺶ؛ ﻧﻤﻴﺨﻮﺍﻡ!


ﺳﺎﺭﺍ؛ﺍﻭﻥ ﭘﺴﺮﻩ ﺭﻭ ﺑﻤﺒﺎﺭﻭﻥ ﻛﻦ, 

ﻧﻪ ﺷﺒﻴﻪ ﺑﻲ ﺍﻓﻤﻪ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﺑﻜﺸﻤﺶ!


… ﻣﻬﺴﺎ ﺗﻔﻨﮓ ﻫﺎ ﺭﻭ ﭘﺮ ﻛﻦ؛ 

ﺑﺎﺷﻪ ﻳﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﻭﺍﻳﺴﺎ ﻣﻮﻫﺎﻣﻮ ﺑﺒﻨﺪﻡ!


ﻧﻴﻠﻮ ﺧﺸﺎﺏ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﻴﺎﺭ؛ 

ﺃﻩ ﻳﻪ ﺳﻮﺳﻚ ﺩﺍﺭﻩ ﺭﻭ ﺧﺸﺎﺑﺎ ﺭﺍه ﻣﻴﺮﻩ!


ﺷﺒﻨﻢ؛ ﺍﻭﻥ ﭘﺴﺮﻩ ﺭﻭ ﺑﻜﺶ, 

ﻭﺍﻱ ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﺧﻮﻥ ﺑﺒﻴﻨﻢ!


ﺳﻮﺳﻦ ﻫﻔﺘﻴﺮﺍ ﺭﻭ ﭘﺮ ﻛﻦ 

ﺍﻩ ﺩﻳﺪﻳﻦ ﭼﯽ ﺷﺪ ﻧﺎﺧﻨﻢ ﺷﻜﺴﺖ!


ﻧﺎﺯﯼ ﻓﺮﺩﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺧﻂ ﻣﻘﺪﻡ؛

ﺣﺎﻻ ﻣﻦ ﭼﯽﺑﭙﻮﺷﻢ؟

.

.

.

دشمن از خنده منهدم میشه……
)))))

ک.ف : به سلامتی پنگوئن که یه ذره قد داره، اما بازم لاتی راه میره!!

  • ۹۲/۰۴/۱۲
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۵)

اختیار دارین. یه سفره ای پهنه، دور هم میخندیم...
پاسخ:
بعله!قراره با هم بخندیم و لذت ببزیم دیگه !!

حالا تصور کن پسرای امروزی اگه برن جنگ:

ارمین اون پسرو تیر بارون کن.-

 +خستم حال ندارم

-مانی اون طرفو بمب بارون کن.

+ نههه میخوام مخ خواهرشو بزنم.

-سینا خشابارو پر کن.

+اووووووووو کی میره این همه راهو تیر بیاره.

-نیما تفنگ پر کن.

+مگه نمیبینی دارم ابروهامو تمیز میکنم.

-فرشاد فردا باید بریم خط مقدم.

+شرمنده من ژل موم با ضد افتابم تموم شده نمیتونم بیام...

سربازای هیچکس میرن کمک، دشمن منهدم میشه...
پاسخ:
خیلی جالب بود!
با اجازت برای اثبات برابری حقوق زن و مرد در این وبلاگ اینو پست میکنم!!
آخه روحیه ی ما خیلی لطیفه! :دی
این الان بازپست بود؟!
پاسخ:
آ.ن: بعله! باز پست بود
ک.ف : دوباره مرور کنین تا ملکه ذهنتون بشه!!

دقیقا همین جوریه!
اصلا قابل تحمل نیست!!!
تازه جنگ که خوبه!
وقتی که یه نفرم میخواد کسیو اذیت کنه، من دلم نمیاد...حتی اگه بدترین بلاها رو سرم بیاره!(خودم میدونم که به موضوع ربط نداشت:دی!)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی