کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

دزدی موبایل

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷ ب.ظ

موبایل دوستم رو دزدیدن ولی نمیره شکایت کنه دلیلشم اینه :

اگه با دزده روبرو بشم و مسیجامو خونده باشه

آبروم میره نمیتونم تو چشماش نگاه کنم !!!

ک.ف : یه همچین دوستای فهمیده ای دارم من !!

  • ۹۲/۰۴/۱۶
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۳)

فهمیده و احتمالا باادب!!
نتیجه ی اخلاقی خوبی ازش گرفتیم! :دی

یه بار موبایل دوستم تو یه کلاس 10نفره گم شد:|

کل ساختمونو شخم زدیم اما پیدا نشد!!

موضوع خیلی مرتبط بود گفتم ذکر کنم همه مستفیض شن!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی