کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

سیب زمینی

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۰۴ ب.ظ

روس ها به سیب زمینی میگن سیب زمینی

البته به زبون خودشون ولی مطمئنم ترجمه ـش همین میشه!

  • ۹۱/۱۲/۱۲
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۱۵)

راس میگی اون جوری بهتره! D:

بــــــــــله !!!

مجردی خیلی خوش میگذره ...

ولی اگه خواستگار نداشته باشی خیلی بده !!!

اگه خواستگار داشته باشی و همه رو یکی یکی رد کنی برن خوبه !!!(مثه دخترخاله ی مامانم،الان مجرده،کلی هم خوش میگذرونه)


منم کلـــــــــــــــــــــی خوشحال شدم ...

ما فردا طرح داریم،کلا درس بی درسه !!!

ااا! موهای سرم و رنگ دندونامو دو بار گفتم!!
بله بله! درسته! ولی مشکل اینجاس که من اگه نگم هم عذاب وجدان میگیرم! بعدش موهای سرم میشه هم رنگ دندونام!!
پس من کلا در هر صورت موهای سرم میشه هم رنگ دندونام!
و در نتیجه در هر حالت می ترشم میشینم کنج خونه!!
و این خیلی خوبه که!! در راحتی و شادی زندگیمو میکنم!!
با دوستامم از الآن قرار گذاشتیم خونه مجردی بگیریم، تا آخر عمرمون درس بخونیم و در آرامش به زندگی گرانبارمون ادامه بدیم!!
در کل باهات موافقم! اشتباهاشون تمومی ناپذیره!!
من دیگه برم هندسه بخونم!!
بسیار شاد گشتم اینجا دیدمت رها جونم! :)
پاسخ:
چقد درمورد مو و دندون و اینجور چیزا حرق میزنین؟
من کلا" به زیست علاقه ندارم!

کیانا جان ...!

ما اگه بخوایم مشکلات اینا رو بگیم که موهامون مثه دندونامون سفید میشه ..!!!

موهای ما سفید بشه کی جوابگوئه؟؟؟

اونا ؟؟؟

نـــــــــــــــه !!!

بعد باید مثه ترشیده ها بشینیم کنج خونه ... !!!

تا سنمونم بشه قد موهای سرمون !!!

بله بله!!

بـــــــــــــــله ... !!!

:دی

من چرا حواسم نبود اینا رو بگم؟!
روس نه! روسی!
زبونه خودشون نه! زبون خودشون!
:دی
پاسخ:
روس ها ، نه روسی ها!!!
+ "زبون" اصلاح شد.
بلی بلی! کانا! حالا هم که خودم درست میگم، همه ی فامیل به یاد اون موقع ها بهم میگن کانا!!
شگایگ جان گصه نخور عزیزم! :دی من درکت میکنم!
خودمم نمیدونم فاطیما رو از کجا آوردن!!

"کانا" ؟؟؟

بهتر از "شقایقه" که!!!

داداش من که بچه بود هرچی "ش" بود رو "س" میگفت !!!

"شقایق" رو میفت "سقایق" !!!

یا مثلا ترکها یا حتی قزوینیهایی که لهجه دارن،"ق" رو "گ" میگن !!!

دیگه خودت ببین !!!

ولی فاطیما کجا کیانا کجا؟؟

اکشال نداره رها جونم!
من یکی از اولین چیزایی که توی زندگیم یاد گرفتم، این بود که روی اسمم حساس نباشم! چون کلا همه باهاش مشکل دارن!! حتی خودم! وقتی بسیار کوچولو تشریف داشتم، نمیتونستم بگم کیانا! به خودم میگفتم "کانا"! اول دبستان که نصف بچه ها اصن نمیتونستن تلفظش کنن!(نمیدونم چرا!) بهم میگفتن کیمیا! و القاب کیان تایر و کیوی هم مربوط به سال های بالاتر دبستان میشه! یه مدت هم بهم میگفتن فاطیما!! من هنوزم موندم که چه جوری از کیانا به فاطیما رسیدن!! تازگیا هم مد شده بهم میگن کیان بعضیا! :| از جمله پدر گرامیم! و چند تن از دوستان! و من هیچ حس خاصی به این قضیه ندارم!!
+مرسی سخنرانی!!

کیانا جان

منکلا ازت معذرت میخوام...

تو بیشتر نظراتم اسمتو اشتباه نوشتم!!!

نمیدونم چرا همش این "الف" ـش جا میمونه!!!

بله نقطه ی مشترک این دو زبانه!

تو چقد وا3 پستات فکر میکنی؟؟؟

اون از اون ضرب المثل چینی،اون یکی پست سیب زمینی،اونی که پاک کردی(!)،موزی و ...!!!


به قول کینا به خودت فشار میاری !!!

پاسخ:
بعله! من خیلی وقت میذارم ، فک میکنم تا به این حجم از اطلاعات میرسم.
مرسی اطمینان!!
+تازگیا توی پستا خیلی به خودت فشار میاریا! نگرانم برات واقعا!!
پاسخ:
آره ، یکم سرم درد میکنه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی