کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

شنگول و منگول

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۵ ق.ظ

گرگه میره دم خونه شنگول منگول در میزنه

یه دفعه خرسه گریه کنون میاد بیرون میگه: بابا تو مارو کشتی

الان اینا ۲۰ ساله از اینجا رفتن !

بیشعور کثافت ولمون کن دیگه

گرگه میگه : خیلی بیشعوری برات نذری آوردم! :|

  • ۹۲/۰۳/۱۶
  • آیدین

گرگ

شنگول و منگول

دیدگاه‌ها (۶)

صبا جان

چیزی شده؟؟؟؟

من الان خیلی حساس شدم بدونم نذرش چی بوده؟!؟!؟!؟!

 

منم الان خیلی عصبانیم رها!در حددددددددددددد بنز!دارم دیوونه میشم!کلیدای کیبورد داره دونه دونه پرت میشه تو صورتم از شدت عصبانیت!!!!!اگه این یارو رو گیر بیارم!جوری میزنمش که ....

توصیه ای برا من نداری؟؟؟؟

:))

گفتی عصبانی یاد یه چیزی افتادم که باید بهت بگم!!!

یادم بنداز بهت بگم!!!

وگرنه میکُشتم!!!

تو چقد سوال میپرسی !!!

یه نفر یه کاری کرده که من از دستش ناراحت شدم!!!

فکرم درگیره اونه!!!

پاسخ:
خب حالا چرا عصبانی میشی!؟

دیگه ...

اوضاع نابسامانیه دیگه...



پاسخ:
چرا اونوقت!؟

واااااااااای

مردم از خنده!!!

تازه خوندمش!!!

کیف نمودم در این اوضاع نابسامانی!!!

ممنون

پاسخ:
چرا اوضاع نابسامانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی