کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

فعلا بای

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۴۲ ب.ظ

یه سلام با کلی سلامتی و شادی به همه ی دوستان عزیز !

بعله من یهو از دیروز تصمیم کبری رو گرفتم و می خوام جدی جدی برم تو کار کنکور !!

کنکورم واسم غول بزرگی نیست و ازشم نمی ترسم!!

باید از دوران طلایی نوروز استفاده کرد و به هر حال بریم تو کار مرور و جمع بندی !

از همه شما دوستانی که پست های منو خوندین و دیدگاه مرحمت فرمودید و از فرمایشات کاتالان فیض معنوی را بردید کمال تشکر را دارم و همینطور از دعای شما دوستان هم ممنونم . واسه خاطر شادی شما هم که شده کنکور رو می ترکوندم !!


من از دور هوا رو دارم!! هر شب با گوشی یه سرکی میزنم اینجا!!(یهو نمیشه ترک کرد که) ولی پست نمیذارم!!

خوب دیگه بسه...

تا چهارشنبه سوری که بیام و عید رو به همتـــــــــــــــــــــــــون تبریک بگم بای!!


ک.ف :

 ز بس هی درس را بلغور کردم

دو چشم تیز خود را کور کردم

تمام لحظه های خوب خود را
فدای زالوی کنکور کردم !!
  • ۹۱/۱۲/۱۱
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۵)

موفق  باشی
اشالا خوب میدی..

movaffagh bashin !!!!


ishalla ghabool mishi !!!!

ma mohandesa ghabool nashim pas ki ghabool beshe ؟؟؟

موووووفـــــق باشی! (البته همه ی مهندسا ذاتا موفقن! ;) )
+زالوی کنکور!؟ مرسی تشبیه!!
موفق باشید آقا حمید
موفق باشی.
آبروی مدرسه در دستان شما کنکوری هاست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی