کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

مدرسان شریف

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ب.ظ

زنگ زدم مدرسان شریف!!

گفت : بله ، بفرمایید

گفتم : مدرسان شریف :|

گفت : بله ، درسته امرتونو بگید

گفتم : مدرسان شریف :|

گفت : مسخره کردین؟:/

گفتم : مدرسان شریف.

گفت دیگه مزاحم نشید :|

گفتم : مدرسان شریف :))

حقشونه کصااافطاااایکم بفهمن ما چی میکشیم :|

  • ۹۲/۰۴/۱۵
  • آیدین

مدرسان شریف

دیدگاه‌ها (۳)

آفرین بالاخره یکی حرف دلِ مارو زد!!!
=))
آفرین آفرین! حال کردم با کارت! منم باید امتحان کنم!
پاسخ:
حتماً امتحان کن.

کجا؟

کی؟

کی؟

چی؟

تلفن؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی