کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

هستن دخترایی که...

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

هستن دخترایی که نگران پاک شدن آرایششون نیستن

چون آرایش ندارن...

هستن دخترایی که وقتی یه پسر. پولدار میبینن دلشون نمی لرزه

چون دلشون دله نه ژله...

هستن دخترایی که با دیدن ماشین پسرا کف نمیکنن

چون اینا دخترن نه دلستر!

 

 

✔ مردم شهری که همه می لنگند، به کسی که راست راه می رود می خندند!

  • ۹۲/۰۵/۱۷
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۱۲)

مبارکه!:|

بهزاد خودمون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از اون انجمنه؟؟
کوووووووووووووش پَ؟ چرا نمیبینمش؟:D
پاسخ:
میاد.
میبینی!
یچی میخوام بگم که ربطی به این پست نداره بگم؟؟
میگم!!!

خب من خعلی وخت بود که نیومده بودم!!!همچی خعلی عوض شده!!اما کلیات همونه!! حالا اینا هیچی!!
یچی که خعلی برام جالبه اینه که من همچنان یه خواننده ی پسرم اینجا نمیبینم!!:|:|
جریان چیه؟=))
پاسخ:
چرا! داریم!
بهزاد!!!
خوبه ی پست که بر ضد دخترا نیس دیدم:|
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم!
بعله ه ه ه ه ه ه ...


خدارو شکر ما هم از هموناییم ............
:d
خیلی هم میاااد! بلـــــه! :دی
پاسخ:
نمیاد خداییش! قومپوز درنکن! :دی
پـ چی؟!برم یـ اسپند دود کنم چش نخوریم!
پاسخ:
حتما اینکارو بکن!  :|
تنها تفاوت ما با دیوانگان این است که ما در اکثریت هستیم!
فک کنم برای ویکتور هوگو بود!
ولی حال ندارم بگردم پیدا کنم!
شما فک کن جمله ی خودمه حالا! :دی
پاسخ:
پس آفرین کیانا!
اما این حرفا بهت نمیاد آخه! :دی
برو بابا تحفه!
پاسخ:
ینی این رابطه ی گرمتون منو کشته ها!  :|
دلتم بخواد با من هم رای باشی!!چیش!:دی
negar HI5
:D
jaaleb bud amma mn kamelan moteAsefane ba negar movafegham:|
پاسخ:
چه تفاهمی! :دی
الان پسرا هم دست کمی از دخترا ندارنا!!!
پاسخ:
بعله متاسفانه! قبول دارم...
بعله!پس چی!
پاسخ:
ولی حیف خیلی کمن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی