کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

ویزا

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

رفتم اقدام کردم واسه ویزا،

یارو میگه: میخواید از کشور خارج بشید؟!

گفتم: پــ نــ پــ ! میخوام از خارج وارد بشم!

گفت: یعنی میخواید وارد خارج بشید؟!

گفتم: پــ نــ پــ ! میخوام خارج از وارد بشم!

گفت: یعنی کلا میخواید خارج بشید دیگه؟!

گفتم: پــ نــ پــ !

گفت: پــ نــ پــ و کوفت!! عین آدم حرف بزن ببینم چه غلطی میخوای بکنی!

  • ۹۲/۰۴/۱۵
  • محمدرضا اکبری

یارو

دیدگاه‌ها (۲)

میخواستی بازم جوابشو بدی از رو بره!!واللا!!

پاسخ:
خیلی پررو بود! نه؟!
خودمم حس کردم!
باز خیلی با اعصاب بوده طرف!
من بودم همون اول لهش میکردم!!
پاسخ:
پس دنبال اینکارا نرو!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی