کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

یوگا

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۷ ب.ظ

 رفتم یوگا اسم بنویسم، لامصـــب دو به شک بودم حوصلم میشه برم یا نه!

یارو گفت میای کلاس ملافه و بالشم بیار!! فهمیدم همون ورزشیه که یه عمر دنبالش بودم!!

  • ۹۲/۰۴/۱۷
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۵)

یوگا که خیلی خوبه!

من میخواستم امسال با مامانم برم، جور نشد!!!:دی!

پاسخ:
منم نگفتم بده که !!
+✔ خب کلا شما ورزش نکنی سنگین تری که!!
+ک.ف: خب اگه این جوری حساب کنین، همون جایی که نشستین یوگا هم میتونین انجام بدین!! دیگه کلاس نمیخواد که!!
همون ورزش صبحگاهی که همیشه میخواستم به خاطرش صبح زود بیدار شم و نشدم خوبه!
پاسخ:
بعلخ!ورزش مورد علاقه منم همینه بعد فوتبال و بسکتبال و Pes 2013 !!
مارپله چطوره؟!
پاسخ:
بد نیست!
تازه اگه از نردبونم بالا بری که سریع تر به مقصد میرسی و کمتر تاس می ریزی!!
پیشنهاد من به شما شطرنجه!!
پاسخ:
✔ فکر آدمو بیخودی خسته میکنه! باز منچ میگفتی میشد قبول کرد! البته خب تاس انداختن هم خیلی سخته، ولی حالا دیگه ما تحمل میکنیم...
ک.ف : شنطرنج رو که همینجا پشت کامپیوتر انجام میدم دیگه کلاس نمیخواد که!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی