کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کارواش

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۲۴ ب.ظ

دو نفر میرن تو کارواش، کدوم یکی شون زنه؟؟؟؟
.
.
.
..
.
.
اونی که سواره اسکوتره دیگه.

  عاغا"بدون شرح.

 

  • ۹۱/۱۰/۲۲
  • pou 617

کارواش

دیدگاه‌ها (۸)

عاغا باحال بود!
ولی فک میکنین این همه فمینیست تو دنیا بیکار می شینن در جواب پستت؟؟!!:دی
پاسخ:
آ.ن: عاغا دیگه نمی نویسه :(

اگه ما نباشیم برایت نظر نزاریم که امار نظرات بالا نمیره ادم چندبار تو وبت میاد وتو نمیای ادم سعی می کنه دیگه تو وبت نیاد

پاسخ:
آدرسه وبی که دادین اشتباهه، باز نمیشه.

خوب حرفی به خودت زدی مارو باش که میام مطالبتو می خوانیم نظر میزاریم واز هرجنبه کمکت می کنیم باشه اینه رسمه دوستی

پاسخ:
یعنی چی؟؟
من منظورم این بود که حرف بدی نزدم.
خدایی هم من این مطلبو از قصد یا برای توهین نذاشتم.
خوب از خودم بدم اومد وختی دیدم به خاطره پست من ناراحت شدین.
یعنی من عاشق این نتیجتم آقا پویا
پاسخ:
آخه من از اول منظوره بدی نداشتم.
این هم مثه سایر مطالب بود که توش یه مرد میخوره به نرده.

بـــــــــله

من هم با عارفه موافقم

تازه!یه چیز دیگر!......(هیچی)

پاسخ:
عاغا ببخشید بو خودا .
اونی که سواره اسکوتره مرده اصن.
اختصاصا اسمشم پویا دولتیه.
اون هیچ چی الان بد تر از صد تا فحشه.
من چقدر آدمه مزخرفی ام،نه؟

شقایق راست میگه دیگه!!!!
الان تعداد نویسندگان محترم زیاد شده و در روز 80 تا مطلب میذارین!!!اولا اینکه ما حال نداریم واسه این همه مطلب دیدگاه بگذاریم!ثانیا اصن بعضی از پست های جدید رو نمیبینیم که بخوایم بخونیمشون و دیدگاه بذاریم!!!ثالثا اینکه مطلب هم باید ارزش دیدگاه داشته باشه!!!وقتی این مدل مطلب هارو میذارین،آدم نه خندش میگیره که بگیم طنزه،که طنز نیس!تازه یه مدل هایی هم توهین حساب میشه!!
این نظر منو بی زحمت آیدین هم بخونه!!!
یه جورایی انتقاده دیگه....

به نظر من روزی یدونه پست بذارین ولی یه پست درست و حسابی بذارین

اینا چیه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مثلا همه ی بازدیدکنندگان دخترنا!

حداقل یه چیزی بنویسین که راست باشه،حتی اگه به نفع دخترا نباشه!

پاسخ:
دروغه؟؟
ها؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی