کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

خانه سالمندان - قسمت چهارم

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۳ ب.ظ

ک.ف :چون معمولا وقتی بین قسمت های یه سریال فاصله میفته اولش آنچه گذشت میذارن منم گفتم این کارو بکنم!!!

 

انتهای تابستان 1445 بود که پسر و عروس آیدین ، اونو به خانه سالمندان آوردند و آیدینم که خیلی ازین بابت ناراحت بود متوجه شد که در آنجا غریب نیست و دوستان یک طنزی هم در آنجایند و شاید می توان گفت تنها دلخوشی او در آن زمان نیز همین بود اما بازم از اینکه دوستانش را در طی این سال ها فراموش کرده بود خودش را ملامت میکرد!

آیدین در حال کنار اومدن با دنیای جدیدش بود که ناگهان در حیاط اونم در میان انبوهی از کاغذ های باطله ، یک کاغذ قدیمی را که توجه اش را جلب کرده بود برداشت و ....


 

صحبت های  آیدین و حمید:

-          حمید ببین چی پیدا کردم؟

-          چی هست؟

-          یه دقیقه سرتو از لپ تاپ در بیار اینو ببین!

-          اّآآآآآآآآآآآآه !! چیه آیدین! {اصولا حمید پشت کامپیوتر یکم اخلاقش تند میشه!!}

-          اینو ببین!

-          خب این چیه اون وقت؟!

-          نگاه کن! یه کاغذ خیلی قدیمیه.خیلی شبیه یه....یه...

-          یه نقشه گنجه.میخواستی همینو بگی؟!

-          آره دقیقا!!{با ذوق بسیار}

-          برو آیدین! این بچه بازیا از من و تو گذشته!! گنج چیه! نقشه گنج کدومه آخه پیرمرد!!

-          اگه باشه چی؟! خوب ببین نقشه ی همین جاست!!

-          بده ببینم....راست میگیا! ولی خب چرا فک میکنی نقشه گنجه؟

-          نمیدونم حمید! ولی یه حسی بهم میگه این یه کاغذ معمولی نیست!

-          اصن اینو از کجا پیدا کردی؟

-          پشت خونه یه عالمه کاغذ باطله بود بین اونا پیداش کردم

-          بعد اون وقت از میون یه عالمه کاغذ باطله به قول خودت چجوری صاف رفتی همین کاغذو برداشتی؟؟

-          همین دیگه!! چون این یه کاغذ معمولی نیست!! چرا بین این همه آدمی که اینجان من باید این کاغذو پیدا کنم؟ اینا همش نشونن

-          بزار نقشه رو درست حسابی ببینم

-          بگیرش!

-          {بعد یه مدت کوتاه!!}این گوشه چندتا عدد نوشته!!

-          کو؟ .....اِ آره..... حالا این عددا ینی چی؟

-          نمیدونم.

-          خب حالا چی کار کنیم؟

-          نظرت چیه که از یکی بپرسیم؟!!

-          ینی یکی دیگه هم شریک کنیم؟

-          آخه الان که چیزی معلوم نیست از الان به فکر سهم و این چیزایی!!

-          خب حالا فک می کنی کی ازین کدا سر دربیاره؟!

{حمید به فکر فرو میرود}

-          چیزی به نظرت نیومد حمید؟

-          بریم پیش بهزاد!

-          ها! چرا اون؟

-          مگه یادت نمیاد که اون عشقه تاریخ بود؟!

-          آره راست میگیا! ....چون چاره ی دیگه ای نداریم بریم!!

آیدین و حمید داشتن همراه نقشه میرفتن به سمت اتاق بهزاد که نگار اونا رو دید و ازون جایی که نگار یکم کنجکاو بود و جزو سمپادی های موذی بوده نقشه رو تو دست آیدین دید و اومد جلو !!

پرسید اون چیه آیدین؟؟

آیدین با دیدن نگار نقشه رو قایم کرد ولی خب سخته بخوای از نگار چیزی رو قایم کنی به خاطر همین نشونش داد!!

نگار گفت من میدونم این عدد ها چه معنی ای میده!!

آیدین و حمید با تعجب به هم نگاه کردن و همزمان گفتن : خب ینی چی؟

نگار یه لبخند زد و ....

  • ۹۲/۰۷/۰۵
  • حمیدرضا مرادی

داستان دنباله دار طنز

خانه سالمندان

دیدگاه‌ها (۱۹)

اوهوم کم بود که:|کیانا جون ،نگار  بهت گفت به منم بگو:-P
پاسخ:
کم و زیادش رو ببخشین با بزرگیتون :)
لیلا چی میگی برای خودت؟ما ی عمر با اینا چونه زدیم تا این قسمتو گذاشتن!
عاشقتم محهول :)) نگار چرت و پرت زیاد میگه رو باهات موفقم!
نه نمیشه!بچم یخورده همچین ی نمه کنجکاوه D:
مرسی که نوشتی:))
اما خیلی کم بووووووووووووووووووووووووووووووووووودددددددد:((
میدونم اینم رف واسه هزار سال بعد:( میدونم تا منو راهی سالمندان نکنین اینو تمومش نمیکنین:(

تصور خنده ی ملیح نگاه در هنگامیکه میگه "من میدونم این عدد ها چه معنی ای میده!!"خنــــــده داره=))
ولی فکرکنم سرکارین!!!
نگار اصن معروفه به چرت و پرت گو:D
بعید نیس معنای کدهارو هم چرت و پرت بگه!!!
نگار جان!!!ببخشید!!!منو نکشیا:d
ولی خب...حالا بعضی وقتا نظرات خوبی هم میده!!!
(خطاب به نگار:ولی نگار یه کم سرکارشون بذار بخندیم:D )
آقاااااااااااا این سریالت قسمت اولش کو؟

حمید لدفا ادامه نده داستان رو
نگااااااار؟؟! داشتیم؟! اول بیا به من بگو معنیشونو! بدو!
+بعد از 6 سال ادامه ندادن داستان انتظار داشتم یه طومار نوشته باشین!! کم بود که! :|
پاسخ:
شکا کم بوند به بزرگی خودتون ببخشید!
من ک چیزیم نیس بهزاد!!!! :/
آورین آورین
پَ منم اونجا بیدم خودم نودونستم عایا ؟ :))
خخخخخخ
چته خو مهتا خانوم ؟ :|

من ک بت چیزی نگفتم خل!!!!
فقط گفتم مهمه نگار جان!
آها!!:D
خب اینو کـ خودت پشت تلفن بهم گفتی!فک کردم قراره ترور بشم!
بچه ها "از اونجایی ک هیچیو نمیشه از نگار مخفی کرد" رو خوب اومدین :))
پاسخ:
من اینو همینجوری نوشتم با توجه به حدسی که میزدم!
حالا واقعا نمیشه چیزی رو از نگار مخفی کرد؟!!!
ممنون از آقا حمید کـ بالاخره همت کرد بنویسه!از آیدین کـ بخاری بلند نشد!
پاسخ:
ممنون از شما!
نه الان باید شاد بشی ک تو داستانی خلمشنگ جان D:
مهتا جان حالت خوبه؟!من الان با دیدن این پست باید تعجب میکردم؟؟o-O
نگار سورپرایز :))
:))
ایول ب نگاااااااااااااااااار :))
خیلی باحال بود!
بهزادم هس ک :))
بعله!!من در کل اعداد رو زیبا درک میکنم!
قسمت بعدی کی هست؟!3ماه بعد؟!!
پاسخ:
ببنیم میتونید این کدهارو درک کنین یا نه!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی