کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

عشق به فرزندان

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۱۱ ق.ظ

مردی بر همسر خود در آشپزخانه وارد شد و از او پرسید: کدام یک از فرزندان خود را بیش از دیگر فرزندانت دوست داری؟
همسر او گفت: همه آنها را بزرگشان و کوچکشان، دختر و پسر همه یکسانند و همه را به یک اندازه دوست دارم.
شوهر گفت : چگونه دل تو برای آنها همه جا دارد؟
همسر جواب داد: این خلقت خدا است که مادر دلش برای همه فرزندان خود وسعت دارد.
مرد لبخندی زد و گفت: اکنون شاید بتوانی بفهمی که چگونه دل مرد برای چهار زن همزمان وسعت دارد.
خدایش بیامرزد روش والایی در قانع کردن داشت،
لاکن موقعیتش در آشپزخانه غلط بود!
مراسم آن تازه در گذشته صبح و بعد از ظهر فردا برگذار می شود!

 

 

به اصرار دوستان نت را وصل کردیم. 

تو روحتان که نمی‌گذارید مثل انسان درس بخوانیم! 

چرا همه‌تان موقع امتحانات یکهو به وبلاگ علاقه‌مند می‌شوید!؟

زین پس به‌طور منظم آپدیت خواهیم کرد. کولاک هم طبق برنامه‌اش پست می‌شود. 

اینا رو ببینید: [عاغا‌ ما غلط بکنیم] - [سیزده دقیقه] - [دوستت‌دارم‌ها سهم فراموشی نیستند.] 

  • ۹۳/۰۲/۲۹
  • آیدین

زناشویی

زن

شوهر

دیدگاه‌ها (۴۵)

اره میاد به وبلاگ به نظرم حق شعر طنز ضایع شده! خیلی خوبه که اینم دارید مطرح میکنین
پاسخ:
بعله. وقتی داریم همه‌ی جوانب ادبیات رو پوشش می‌دیم جای شعرطنز رو خالی نذاریم!
+ امروز چقد خلوته وبلاگ!
این شعر هفته خیلی خوبه!
پاسخ:
مرسی. دیدم تو داری شعرای بزرگ رو می‌نویسی. ما هم داریم طنز خودمون رو می‌نویسیم. جای شعر طنز خالیه. بخاطر همین سعی می‌کنم هر پنجشنبه یه شعر طنز بذارم. تو یه قالب شیک!
راستی، قشنگه!؟

:|

چقد حرف میزنین؟؟ برین دَرسِتونو بخونین دیگه... دِهـ !

قبلش یه سوال. این "اینا رو بخونین حتما" چی میگه؟؟؟ /:)

پاسخ:
آخرین مطالبی که یک‌طنزی‌ها تو وبلاگشون نوشتن. واسه راحتی کار خودمه! که اگه کسی پست گذاشت بفهمم! گذاشتم که شما هم ازش استفاده کنین.
وبلاگ شما هم هست. اگه آپدیت کنید پستتون تو لیست میاد.

خدایش بیامرزد...

من نیز قبلن در دوران امتحانات احساس علاقه ی وافری نسبت به اینترنت در دلم جوانه میزد...الان نمیدونم چم شده...مریض شدم!:|

  • کمند سلیمانی
  • Felan ke shoma hesaban darino bande fizik !  Pas khodetun baz mimanid na mn! Az hamin ja elam.mikonm ke dg dar in post hich gune didgahi nmigozaram :D
    خوشم آمد
    وبلاگ بسیار عالی داری 
    موفق باشی
    پاسخ:
    ممنون! شما هم!
    من میخوام شما رو از درس خواندن و پیشرفت باز بدارم کمند.
     
                                                 کانون پویایی پژوهش
                                                                   پویاچی
    پاسخ:
    آقا ما حسابان داریــــــم!!!! ای خداااااااا!!! منو ول کنید!!!
    دیگه با اختلاف بردمت که! روتو کم کن دیگه!
    آقا برو جلو خونه‌ی خودت بازی کن (اینو هر وقت تو کوچه فوتبال می‌کردیم به ما می‌گفتن!)
  • کمند سلیمانی
  • Be ye natije reCdam!!!!hamash mikhay banda ro be harf  begiria pouya! |: nokte sanji nakon Nqadr :))
    کمند=> کیانای بد بخت؟؟
  • کمند سلیمانی
  • Mitunin daavaye bazituno bzarin hozuriii??? Khafe kardin Nqadr ba Sme in kianaye badbakht bazi kardin :|
    عمو جون اون 5-1 رو که داشتم روت ترکیب آزمایش می کردم.
    تازه من بامنچستر بازی کردم.
    با رئال که با همون اختلاف 3 تا باختم(اگه بتونی ثابت کنی)
    بعدشم ..وه نخور ویا نمی زد سانچز میزد؟؟
    بعد من ایسکو در حد رونالدو واسم مهمه.
    پاسخ:
    خب تو که ایسکو رو در حد رونالدو می‌دونی!!! من حق ندارم سانچزو در حد ویا بدونم!!!؟
    خجالت نمی‌کشی!؟ داری سر اختلاف ۳ بحث می‌کنی!؟
    ینی اونقد ضعیف شدی که ...
    خخخخخخخخ
    خیلی قشنگ بود...
    man hazeram shahadat bedam IDn 4-0 borde!! :D Kamand Bkhial! mohen ine k khodemun vagheEato midunim!
    خوب مگه بردی؟؟
    اصن بر فرض که بردی.
    قرارمون یه پس پچ شده بود نه اینکه من ایسکو نداشته باشم تو ویا داشته باشی.

    پاسخ:
    برو بابا! 5 - 1 باختی بازم حرف می‌زنی!؟ ویا نمی‌زد سانچز می‌زد! چه فرقی می‌کنه حالا!
    خوب الان که اسمت شد کیانا چه حسی داری؟؟
    راستی 1طنزیای عزیز با معذرت از کیانا وی ام، اسم آیدین از این به بعد کیاناست. چون منو 3-0 نبرد.
    پاسخ:
    زر نزن!‌ قرار بود با اختلاف سه تا ببرم!

    من اگه با اختلاف 3تا نبردمت اسممو عوض می‌کنم می‌ذارم کیانا! حالا ببین!

    برگرفته شده از ghalat.blog.ir
    سلام!

    یک پیشنهاد دیگه برای وبلاگ دارم؛ یک کانال اپارات باز کن واسه بلاگت و کلیپ و ویدئوی طنز و یا شعر طنز بذار توش.. تو همایشا و  اینا! البته تو خود وبلاگم بذار فیلمارو!

    چون من خودم از طرفدارای شعر طنزم که خود شاعر می خوندش!

    مرسی
    پاسخ:
    خب آدرس وبلاگتو ندادی که حاجی!
    اصن اگه منو3-0 بردی اسممو عوض می کنم می ذارم آیدین.
    ینی این قد حاضرم خفت بکشم اگه با اختلاف 3 تا به تو باختم.
    پاسخ:
    از خفتی که من تحمل می‌کنم که بدتر نیست!!! کیانا!!
  • کمند سلیمانی
  • کاملا درست خوندم!!!
    فقط و فقط بخاطر نوشته ی بسیار بسیار زیبای سپیده جان بود دیدگاها چسبید به سقف و موجبِ ترک خوردن سقف و افتادن یک آجر بر سر شما شد!
    بله استثنا از نوع خوب!(-B
    اما به هر حال به فکر ازدواج نیستن! چه اینجاییا چه بقیه :|
    پاسخ:
    بقیه رو یکم دارم!
  • کمند سلیمانی
  • واقعا فکر کردی دیدگاها بخاطر تو چسبید به سقف؟ :||
    بعدشم کی گفته همه تو بحث ازدواجن؟
    کیانا،رها،پرنیان،سپیده و... من از شما می پرسم شماها توبحث ازدواجین آیا؟

    پاسخ:
    :|
    چرا درست نمی‌خونین و جواب می‌دین سریع!؟‌ گفتم یه مدت نبودم دیدگاه‌ها چسبید به سقف!
    ای خدا!

    بعدشم. گفتم کلاً وقتی تو این وبلاگ می‌گم دخترا، دخترای اینجا استثنا هستن.
    Bale! samsung badbakhTaye kha3 khodesho dare! vali in samsungi k dar daste mane, osulan badbakhTe khale3! albate man hamchenan ba in sharayete asafbar b duri az technology pafeshari mikonam!!
    + shoma khAli eshtebah farmuD khob! in hame Sm dar alame hasT mojude!! khola3 man miram b edameye araBe azizam beresam; bargashtam naBnam ba Sme nazaninam ka3 DgeE ro 3da mikonin!!
    نگفتی اگه نبردم.
    گفتی اگه 3-0 نبردم.
    پاسخ:
    تصحیح می‌کنم. اگه بردم.
    Pouya man ba un koreye zamin ashanayi daram!! moshkel in bud k in paDdeye zibaE k bahash umadam, uno neshun nemidad!!
    hala shoma migam b bozorgvarie khodet bebakhsh IDno! ha?!
    پاسخ:
    بعله!‌ سامسونگ‌م بدبختیای خاص خودشو داره!
    به هر حال بنده تکذیب می‌کنم. گفتم اگه نبردمش اسممو می‌ذارم کیانا.
    uhum kamand jan marde qalat e ezafe karde 
    پاسخ:
    :|
    بعله!
    ولی حرفش خیلی قانع‌کننده بوده‌ها‍!
    کیانا خانم، یه عکس کره زمین بالا سمت چپ دیدگاه بنده هس با عرض پوذش که اگه روش کلیک کنید فک کنم بره ghalat.blog.ir
    عاغای همتی شما از الان باختی در ضمن قرار بود اگه3-0 نبری بت بگیم کیانا.
    در ضمن خانوم کیانا من بازم عرض می کنم که من بی تقصیرم بنده نه جسارتاً شوخی دارم نه احتمالاً مشکل :).
    همش تقصیره این عاغای همتیه.
    yani man vaghean shifteye Mlaye shomaham!
    + nadaram adre3sho
    کیانا خانوم به وب من سر بزنید و نظرات پست امتحان نهایی رو بخونید تا ببینید تقصیره کیاناست(آیدینه سابق).
    خودش گفت اسممو عوض می کنم می ذارم کیانا. منم صرفاًقبول کردم. ینی چاره ای هم نداشتم. با عرض پوذش.:)
    پاسخ:
    من فقط گفتم اگه بازی رو ببازم اسممو عوض می‌کنم می‌ذارم کیانا! این ینی هرگز نمی‌بازم! ای بابا!
    Pouya ras migi! kamelan baDhi bud ghazie!!
    albate Ntekhabe in Sme ziba, neshuneye khoshsalighegie! vali Ntekhabe in Sm baraye ye pesar na tenha mojebe sarafkandegie hameye kiana hast, balke sababe b khashm umadan hameye 2khtarane jahane! Va dar zemn man az vojude 2 kiana dar yek makan b shedat ehsa3 khafegi mikonam! b hamin jahat shoma ro b Ntekhabe ye Sme dg da'vat mikonam! (ba lahne hoshdar dahande khande shavad!!)
    کیانا=> خوب تو چند تا همتی میشناسی که از هم اسم شدنشون به خودت بتونی تاسف بخوری؟؟

    آیدین سابق گفت اصن اسممو عوض می کنم می ذارم کیانا.
    منم قبول کردم.
    کیانا همتی کیه؟!
    با عبرتی باشد برای همگان!
    + من طی یه اقدام لوس مسخره و برای »درس خوندن مث بچه ی آدم« در این یک ماه جهنمی، برای لپ تاپ عزیزتر از جانم یه رمز 4 کرکتری گذاشتم! با چشم بسته! و مقداری کپی و پیست!
    و چند دقیقه هم از ارتکاب بدین کار احمقانه نگذشته بود که عمق فاجعه رو درک کردم! اگر تعداد دکمه های کیبوردو 40 تا بگیریم، 4^40 تا رمز برای لپ تاپ نگون بخت من ممکنه!
    و خلاصه این که در این مدت خودمو از هر گونه وسیله ای که رنگی از تکنولوژی داشته باشه، به شدت میگریزم! و هم اکنون با داغون ترین وسیله ای که امکان اتصال به اینترنتو داره اومدم اینجا!! حظ کنید از این همه اراده اصن!!
    سلام کیانا همتی خوبی؟؟
    کیانا وی ام متاسف شدم که اسمه کیانا همتی هم با اسمه شما یکی شد.
    متنای جالبی گذاشتی...

    (y)
    آیدن موقع امتحانات استعدادت تو پستاااا گل کرداااا !!! :دی
    پاسخ:
    قربونت ;)
    چه غلطا!
    [برخی] مردم چه پررو شدن!
     
    کمند ‍‍~~> :))
    الان این تلاشی ناکام بود در جهت قانع کردن همسرش!؟روحش شاد!
    +ما هیچ اصراری نداریما میتونی قطعش کنی!D:

    پاسخ:
    چیو قطعش کنم!؟
    من دو روز وبلاگو ول کردم دیدگاها چسبید به سقف!
    انقد تو اون صفحه اسکرول کردم رفتم پایین به نفت رسیدم!
  • کمند سلیمانی
  • گمشده--> همین اسمش بود که منو به شک انداخت که دختره یا پسر :))
    انشاالله بدجورم مرده باشه!رودل نکنه یه وخ :| 4تا!!
    کس دیگه ای همچین قصدی نداره؟4استخوان من آماده اند :|
    دقت کردین آیدین کلن تو فاز ازدواجه؟و درگیره خانم هاست؟برو پسر خجالت بکش برو درستو بخون :|
    پاسخ:
    الان بحث داغ بین دخترا ازدواجه دیگه!! ما هم تابع جمع!
    حقش بوووووود مرده :| دلم خنک شد.
    ولی مگه دلتون چقد بزرگه؟؟ 4 تاااااا زن!! پس بچه ها چی؟ [ بی احساسا :( ]


    پرنیاااااان.عاشق تیتر وبتم من  ♡❤
    عالی بود مستر آیدین...چندوقت پیش خوندم پست آیدین کیست رو....اون موقع یادمه پسر بودی شما...:))))))))))))
    از اسمتم معلومه دیگه...خخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    بعله!‌ خوشبختانه پسر هستم.
    چی چی دیگه نمی نویسم...درس ینی چی...تو روحمون که باشد...صلواتو گفتم..
    من تازه وب شما رو پیدا کردم..ولی متاسفانه نتونستم هنوز بخونمتون...تازه دارم مشتری می شم...نری ها...درسا خونده می شه خودش...:)))))))
    پاسخ:
    ممنون! منم تازه شما رو پیدا کردم!
    دست بلاگ درد نکنه با این بخش بروزشده‌ها!
    سلام.
    جالب بود

    ولی جواب سوال پست منو نگفتیدا
  • کمند سلیمانی
  • چگونه دل تو برای همه آنها جا دارد نه برلی آنها همه جا داره! :-؟
    مر30!!!! ولی خودتم نمیای ببینی که به بقیه پیشنهاد می کنی :|
    بعد اون مردده غلط اضافی کرده حقش بود :|
    6400 امین دیدگاهم خودم گذاشتم عایا؟؟
    من که با گوشی رفتم بغل خودت نشسته بودم.
    ولی در کل گفتم که هم دیدگاه گذاشته باشم،هم رالجب پست نباشه.
    پاسخ:
    آها! خخخخ
    آ.ن اولیه بک گراندش کم رنگه نمیشه خوند. البته هارمونی رو درک می کنم.
    خخخخخخخ
    پاسخ:
    «به اصرار دوستان نت را وصل کردیم.» پوزش
    حداقل میذاشت تو فرصت بهتری عنوان می‌کرد!
    خدا روشکر!
    اصن مشخصه که فصل امتحاناته :-"
    و در آخر هم سپاس!
    پاسخ:
    فکر عاقبتش‌و نکرده بود دیگه!
    بعله. کاملاً از تعداد بازدید و دیدگاه مشخصه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی