کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

اتل متل توتوله

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴ ق.ظ

داشتم اتل متل توتوله گاو حسن چه جوره نه شیر داره ...بازی میکردم با بچه های خواهرم... خالم که یه خورده مذهبی و خشکه اومده میگه این شعر رو نخون زشته،رفت و دوباره اومد گفت داری دوباره اتل متل میخونی؟
گفتم: پ نه پ ورژن اصلاح شدش رو میخونم،اتل متل صلوات...گاو حسن زده قات... هم دست داره هم آستین... شیرشو بردن فلسطین... بگیر زن مسلمان... از حزب ا... لبنان... اسمشو بزار حلیمه...
چون چادرش ضخیمه.

  • ۹۲/۰۳/۱۱
  • پوآ عسکری

فلسطین

حزب الله

دیدگاه‌ها (۳)

فقط مونده بود اتل متل توتوله سانسور شه!
ن اصل اینطور نیست...میدونی شما پسرا هیچ احساس ندارین...بیا تو باهزار نفر چت میکنی...ازاینم خبر نداری ک شاید یکی از همین هزار نفر عاشقت بشه...میدونی شما پسرا شارز نمیگیرین اما خیلی چیزای دیگ مث احساس میگیرن...این چیز کمی نیس....هس؟؟؟؟؟دختر قول نمیدن...مجبور میشن...اره من قبول دارم اما ما دخترا وقتی میبینیم طرف مقابلمون خودش با هزار نفر چت میکنه ماهم ب فکر این میفتیم ک مث اون بشیم...ماام ب این فکر میفتیم ک بازی کنیم بازی ک خودمون نخواستیمو واردش شدی....ک حالا اگ خیلی حرفه ای باشیم میبریم اگ ن ک میبازیم...
پاسخ:
خیلی ببخشید اون یه نفر هیچ کس نیس !همه ی اونا مثل خواهرن واسه من!شمادخترا دارید!؟در ضمن من اصن یاهو زیاد نمیرم و   اهل چت هم نیستم اینو همه میدونن!مگه من گفتم احساس چیز کمیه اما من میتونم بهت قول بدم از هم 100تا دختر 50.60 تاشون بچاپن
(البته این توهین نیست و دور از همه ی دخترای 1طنز)!کی مجبورشون میکنه پسرا ؟؟؟به چه دلیلی باید مجبور بشن دخترا منتظر فرصتت تا بتونن یه چیزی اون وسط به چنگ بیارن!خب دخترا منتظر فرصتن تا وارد بازی بشن اما غافل از این که بدونن چه کاری رو دارن میکنن!کی میگه شما ناخواسته وارد بازی میشید شما از ماهم بیشتر دلتون میخواد!ولی بردو باخت برا شمامهم نیست!

نچ نچ اشتباه نکن...اونی ک این کارو میکنه شمایین ...ی دختر حساسه سریع عاشق میشه ... اما شما پسرایین ک تا یکی  بهترو میبینی سریع نظرتون درمورد همه چ عوض میشه...همه چ یادتون میره...تو نت با هزار نفر چت میکنین...ب هزار نفر قولایی جور وجور میدین ...یا شخصیت ی دخترو زیر سوال میبرین...شاید خیلی از دختر مث اونی ک تو میگی باشن اما درصدشون خیلی کمه اما پسرا زیادن اونقدر زیاد ک دخترا بینشون ب چشم نمیان...
پاسخ:
ببین منو چت تو اینترنت هیچ ربطی نداره الان مگه من ایدی رها ،کیانا،پرنیان،ارمینا اخری رو نمیشناسی!دارم مگه چیزی چه ربطی به این موضوع داره ؟یه دختر حساسه ولی میتونه بگه نه !دخترا این قولا رو نمیدن ؟؟!!من تا حالا هر پسری رو میشناسم نگفته قول میدم به کسی !ببخشید بعد این که یه دختراشارژو هزار چیه دیگه رو از پسرا میگیرن اخرش چی میشه بای بای دوستی!بعدش میرن با دوستاشون میگن اینپسره چقدر خر بود ازش شارژ چاپیدم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی