کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

آخرین اخبار سرویس آگاه سازی پیامکی

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۶ ب.ظ

با سلام.

مدتی پیش با مشکلاتی درباره ی سرویس آگاه سازی پیامکی کمی تا قسمتی طنز روبرو شدیم.

بطوریکه مدتی این سرویس غیرفعال بود.

اکنون با سرورهای سریع تر و قدرتمندتر این سرویس را بازسازی کردیم.

شماره اختصاصی سامانه پیامکی کمی تا قسمتی طنز نیز از شماره ی 30007546 به شماره ی زیر انتقال داده شد:

50002060

  • ۹۲/۰۵/۱۰
  • آیدین

سرویس آگاه سازی پیامکی

دیدگاه‌ها (۴)

  • ...................................................
  • سلام ایدین جون الان خیلی کم میای دلمون واسه مطالبت ی ذره شده چرا نمیای؟لطفا بیشتر مطلب بزار فعلا
    پاسخ:
    قربونت برم ................................. جان.
    سعی میکنم از این به بعد بیشتر سر بزنم ، یه مدت سرم شلوغ بود!
  • اهل تهرانم
  • هیچ کدوم از حرفات طنز نیست
    پاسخ:
    خب مگه من تو این پست طنز نوشتم!؟
    مبارکه!!
    +مطمئنی فقط مدتی غیر فعال بود؟! من فک کنم کلا غیر فعال بود!! برای من 2 تا اس ام اس بیشتر نیومد!!
    پاسخ:
    خب شما دیر ثبت نام مرده بودید
    به سلامتی !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی