کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

آدامس

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۰۷ ب.ظ

رفتم مغازه آدامس بخرم ..

به فروشنده گفتم آقا آدامس orbit چنده ؟

گفت دو هزار تومن .

گفتم گارانتی هم داره یا نه ؟؟

طرف بهش بر خورد !

  • ۹۲/۰۶/۱۳
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۷)

من از وقتی که یادم میاد 2هزار تومن میگیرم!
سلام شمامال کجاهستین من تازگیاخریدم اربیتو1800
کجا اربیتو میدن 600 تومن بگو من بیام همونجا ساکن شم!عزیزم تا قبل گرونی ها من خریده بودم 1000 تومن حالا والا قیمت روز دستم نیس! :|
اوربیت 2000 تومن؟
گرون میگه اینجا600
ریلکسا میدن 2000
وای میدونی چند وقته نخوردم درد گرونی!!!!!
:))))))))))))
خب اگه تو جای اون بودی بت بر نمی خورد؟! :/
خب البته حق داشتی D:

سلام خواب اقایه فکر کرد داری دستش می اندازی

  • آزاده بوشهری
  • سلام ؛ ممنون که به خاطرات شهیدان سر زدی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی