کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

ارواح ایرانی

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

میگن یه روز نگهبان بهشت میره پیش خدا گلایه میکنه که:

آخه خدا این چه وضعیه؟

ما یه مشت ایرونی داریم تو بهشت که فک میکنن اومدن خونه باباشون!

به جای ردا و لباس سفید همشون لباس مارک دار آنچنانی میخوان!

به جای پای برهنه راه رفتن کفش آدیداس آنچنانی پاشون میکنن.

هیچ کدومشون از بالهاشون استفاده نمیکنن میگن بدون بنز وبی ام و نمیرن!

اون بوق وکرنای اسرافیل هم گم شده یکی قرض گرفته و رفته ودیگه پیداش نشده!

آقا من خسته شدم از بس جلوی دروازه بهشت رو جارو زدم...

امروز تمیز میکنم فردا باز پر از پوست تخمه وپوست پسته و هسته هندوانه و پوست خربزه است!

اتحادیه غلمان* ها امضا جمع کرده که اعضا نمیخوان به دیدن زنان ایرانی برن،

چون انقد آرایش کردن و اسپری مو سرشون زدن که هاله تقدسشون اتصالی کرده و فیوزش سوخته!

در ضمن زنان ایرونی از غلمانها مهریه میخوان.

هفته پیش چند میلیون نفر توی چلو کبابی ایرانی ها مسموم شدن و دوباره مردن!

خدا میگه: ای فرشته من ایرانیان هم مثل بقیه آفریده های من هستن.

اینا هم که گفتی خیلی بد نیست. برو یه زنگی به نگهبان جهنم بزن تا بفهمی دردسر واقعی یعنی چی!!!

نگهبان بهشت میره یه زنگ میزنه به نگهبان جهنم...

دو سه بار میره روی پیغام گیر تا بالاخره جواب میده...

شب و روز برام نذاشته تا سرمو میکنم اینور اونور یه آتیشی به پا میکنن!

حالاهم که...

ای داد!!  آقا نکن...بهت میگه نکن!!

اوخ اوخ دارن آتیش جهنم رو خاموش میکنن که به جاش کولر گازی نصب کنن...

چندتاشون دفتر ویزای مهاجرت به بهشت باز کردن و ارواح مردم رو خر میکن!.

بلیط جعلی یک طرفه به بهشت هم میفروشن!

چندتاشون که روی زمین مهندس بودن، میگن پل صراط ایراد فنی داشته که افتادن تو جهنم

دارن امضا جمع میکنن که پل باید پهن تر بشه!!

هر روز هزاران ایرونی زنگ میزنن به اطلاعات و تلفن آتش نشانی جهنم رو میخوان!!

ببخشید!

من باید برم...

بعدا صحبت میکنیم چندتا ایرونی دارن کوپون جعلی کولر گازی و یخچال میفروشن....

برم یه چماقی بچرخونم!!!

 

 

  غِلمان واژه‌ای‌ است که در قرآن آمده و جمع «غلام» است،

و مراد از آن جوانان و نوجوانان زیبایی است که خدمتکاران بهشتیان اند و پیرامون مؤمنان می‌گردند!

  • ۹۲/۰۶/۲۲
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۶)

فکــــــــــر اقتصادی دارن دیگه!!!!
.
.
.
رِ تو درس ناری؟؟!!!!
چرا همش پست میذاری؟؟!!
پاسخ:
از مهر کم میشه! نگران نباش
وای این خیلی عالیه با این که جدید نیست و من چند وقت یه بار هوس میکنم برم یه دور بخونمش و هر بار هم کلی میخندم .
خخخخخخخخخ
پاسخ:
چ خوب! :دی
خیلی جدید بود
یادمه بابا بزرگم میگفت معلم کلاس اولشون اینو واسشون تعریف میکرده !
اوه اوه!!
چه خبره؟!
بنده خدا!!
دلم سوخید براش!!
پاسخ:
دل منم سوخید اتفاقا! :|
بعلـــــــــــــه!
پاسخ:
بعله!
سلام عالی بودازخنده ترکیدم
پاسخ:
هدف ما ترکیدن شماست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی