کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

اس ام اس از مخابرات

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۲۴ ب.ظ

مشترک محترم و عزیز ما ، شما قبلا در طول روز فولان شماره رو دویست بار میگرفتی

اس ام اس که حرف ش رو نزن ، اینقدر زیاد بود که ما حساب کتابش از دستمون در میرفت

حتی بعضی اوقات اس ام اس هاتون اینقدر خوشگل بود که برا خودمون سیوش میکردیم

حتی یه شب ، ( زمستون بود فکر کنم ) ، اینقدر حرفای خشگل خشگل میزدین

و ما هم هی گوش میدادیم که پای تلیفون خابمون برد ،

یادمون رفت بقیه پول تلفن شما رو حساب کتاب کنیم

حالا مشترک محترم و عزیز ، چی شده که این همه سال خبری ازت نیست ؟

چیزی شده ؟ چرا اون شمارهه رو دیگه نمیگیری ؟ یه اس ام اس خالی هم حتی نمیدی !

توروقرعان بهمون بگو ، منِ مخابرات اون دوره رو باهاتون زندگی کردم ، حقمه که بدونم ...

آ.ن: هعی ... زندگی!

  • ۹۲/۰۱/۲۲
  • آیدین

مخابرات

دیدگاه‌ها (۴)

چه مخابرات بیکاری!!

آخِِــــی

منم خوشحال میدم که ازین اسمسا بهم میدادن...

مخابراتام مخابراتای قدیم......چ پررو.......همه فضول شدن......

 

 

درسته از دستش ناراحت شدم اما دستِ تو مرسی...

پاسخ:
اشکال نداره ، مخابراته دیگه ... نگران حال ماست ...

خواهش میکنم.

ای ول خیلی باحال بود.


نمیدونم چرا وقتی اسم مخابرات میاد یاد اون تلفن بزرگا بود رنگیا با شماره گیر گرد وچرخشیش میوفتم.



پاسخ:
ولی من یاد باجه تلفن میوفتم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی