کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

آشنایی

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱ ق.ظ

دیروز یکی اس داد میتونیم با هم بیشتر آشنا شیم ؟

گفتم شما؟

گفت حالا آشنا میشیم، من قدم ۱۷۳ و ۶۹ کیلو

گفتم مگه میخوام گوسفند بخرم؟

دیگه جواب نداد!

  آ.ن: دارم میرم آخرین امتحانم رو بدم و بعدش شروع تابستون و کار روی سورپرایزی کـ قول داده بودیم!   

  • ۹۲/۰۳/۲۰
  • آیدین

گوسفند

اس ام اس

دیدگاه‌ها (۸)

بعله بعله!

یادمه!

خیلی خوب یادمه!

نذاشتیم پامون برسه به حسینه!

حسابی حسینیه رو منور کردیم!

na baba

shivaye khodemoon!

:))

جدی جدی گفتی اینو ؟؟؟


وااااااااای، صباااااااا !!!

یادته با شیوا ؟؟؟:))

پاسخ:
شیوا کیه!؟
شیوا ِ خودمون!؟
man emtehanamo dadam tamom shod :D
پاسخ:
خوش به حالمون!
منم دارم میرم آخرین امتحانمو بدم!
بعدش زندگی آغاز میشه!!
:)
پاسخ:
... و زندگی آغاز شد!

چ تناسب اندامی!

فقط اگه یه 6 کیلو کم داشت میشد به عنوان مانکن ازش بهره برد!

 

بعله!بعله!

ما هم نیز!

راست میگیا ما همش سعی میکردیم بهش بگیم ما اصن حلیمه نداریم!!
امتحان میکنیم D:
پاسخ:
حتماً امتحان کنید.
باتوجه به چنتا پست در همین موضوع به این پی بردم که شما خیلی راحت از شر این مزاحم تلفینیا خلاص میشین!
برا همین گفتم باهاتون یه مشورتی داشته باشم، یه مدته یکی زنگ میزنه خونهمونهنوز جواب ندادیم میگه حلیمه حلیمه قطع نکن :|
چه جوابی بهش بدیم دیگه زنگ نزنه؟!
پاسخ:
خب گوش کن ببین چیکار داره بدبخت.
شاید تونستید مشکلشو حل کنید هم اون راحت شه هم شما!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی