کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

اطلاعیه

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ


ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﻧﻮﺷﺖ ..
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺎﻩ ﻣﻬﺮ ﺍﺯ ﺍﻧﭽﻪ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯿﺪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ!:((

 

ع.ر : بازم مدزسه میخواد شروع بشه!!!!  :((

  • ۹۲/۰۶/۲۵
  • علی رضا

مدرسه

تقلب

دیدگاه‌ها (۵)

من که خیلی ذوق دارم مدرسه زودتر باز بشه

پاسخ:
شما که استثنایید
بچه های بالا؟! بچه های بالا خودشون زیر دست من کار میکنن!
با خودم هماهنگ کن! :دی
پاسخ:
باشه در اسرع وقت باهات هماهنگ میکنم
به نکته ی جالبی اشاره کردی! :|
موافقم کاملا!!
پاسخ:
بذار با بچه ها بالا هماهنگ کنم خودم از طریق TV اعلام میکنم اینکارو کنن
تابستونم رتته!
پاسخ:
:|
  • حاج آقا سلام
  • سلام شما لینک شدید لطفا به اسم حاج آقا سلام وب منو لینک کنید و بعدش بهم خبر بدیدhttp://sajadaliarab.mihanblog.com/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی