کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

اژدها ها از کجا قزا* میارن؟

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۵۷ ب.ظ

همون غذا

pic from ahajokes.com

*همون غذا.

  عاغا"من داره مرخصی سربازیم تموم میشه تا یه ماه نیستم.(سمپربب)*

 

  سازمان ملی پرورش روحیه بین بچه ها:دروغ گفتم مثه سگ .

  • ۹۱/۱۰/۲۵
  • pou 617

اژدها

غذا

طنز تصویری

دیدگاه‌ها (۴)

وای خدایا 

آخه چرا؟

چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟



این اپیدمی غلط املایی مثل بختک افتاده رو کمی تا قسمتی طنز.


این الان نوشته کدوم پویا بود 

البته فرقی نمیکنه کلا املا هاتون در یه سطحه.

پویا جان 

عاغا عظیم درسته پسرم نه عضیم.

(آیکون سکته)

پاسخ:
مادر!! دست شما درد نکنه که ما رو در بهبود سطح املای کمی تا قسمتی طنز یاری میکنید.
 آ.ن: ببینید ، اینکه ما زیاد از غلط املایی استفاده میکنیم درست ، ولی پویا سبکش همینه!!!
وا!15 سالت نیس مگه؟؟؟

(مطلبتم خوب بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
پاسخ:
حال ندارم دو بار جواب بدم.(پوزش) جوابو تو دیدگاهه قبلی دادم

هاااااااااااااااااااااااااااااا؟

تو مگه چند سالته؟؟؟(یا علی!!!!!!!)

پاسخ:
خواهر من، الان16 سالمه ولی اگه الان سرباز بودم،قطعا دبیرستان، دانشگاه و قسمتی از سربازی رو تموم کرده بودم.

چی میشد که این عاغات راست بود؟؟؟؟؟(شوخی کردم!)

ای خدااااااااااااااااااااااااااا

پاسخ:
اتفاق خاصی نمی افتاد فقط الان من دبیرستان و دانشگاهو تموم کرده بودم، یه قسمت عضیمی از سربازیمم رفته بودم چون با امروز میشد یه هفته که من مرخصی ام.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی