کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

باز باران با ترانه

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۵ ب.ظ

  آ.ن: پارسال رفته بودم مشهد برگشتم دیدم وبلاگ همونه بدون آپدیت! الآن نمیشه برم تا سر کوچه ماست بگیرم!  

  • ۹۲/۰۵/۲۵
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۴)

سلام دوست عزیز ممنون به وبلاگم سر زدی من لینک شما را تایید می کنم ولی شما هم منو با عنوان وبلاگم لینکم کن باشه خبرم کن باید حامی هم باشیم

ایول خعلی باحال بود

بسی خندیدیم!

خدای من!:O
من دو ساعته دارم فک می کنم اون چیه!
پاسخ:
=))
الان دقیقا منظورت از این عکس چی بود؟!O_o
پاسخ:
اون «Buzz»ه ، اونم «ران»ـه دستش ، با ترانه دیگه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی