کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

بخاری نفتی

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۴۵ ب.ظ

اقتصاد دلاری نفتی
حرف های شعاریِ نفتی
ریشه‌ مشکلات ما نفت است
تف به روح بخاری نفتی!

  • ۹۱/۱۱/۲۲
  • آیدین

اقتصاد

دلار

نفت

دیدگاه‌ها (۸)

این وسط فقط من بو میدادم دیگه !!
همه میتونن حرف سیاسی بزنن و اعتراض کنن جز حمــــــــــــــــــمید !!
پاسخ:
ام ... نه! ولی ما حرفمون رو در خفا میزنیم!
بوده ولی فقط همین نبوده
سرچ کن!
اصن پاسخم حال کنید!! :|
پاسخ:
بوقچی بوده؟
عصری رضا چاچا رو دیدیم :| انقده دلم سوخت :| هعــــــــــی:|
پاسخ:
رضا چاچا؟
کیه؟
آخه این سمتا که نیومدی!من خودم به شخصه وقتی میرم شیراز میشم عین این شهر ندیده ها :| D:
اصن همین تهران هواش چقدر الوده بود؟
یکم پول بدن به عراق و عربستان کمتر مستفیض شیم.
یکم به این کارون برسن
یکم به اعتراضات مردم برسن چی میشه اخه؟
نمیگم فقط خوزستان یکم هم به اینجا برسن
پاسخ:
بعله ، کاملا" صحبت هات منطقیه ، ولی کو گوش شنوا!
چهار پاره! رباعی!
+ادبیات دارم فردا!!
پاسخ:
آفرین! ولی منظور ما ساختارش بود ، نه قالبش!
حالا جدا از اینا تمام خوزستان رو این نفت میچرخه اگه یکم درامد این نفتو خرج شهرای اینجا میکردن چی میشد واقعا :|
پاسخ:
بعله!
ولی اون نفت واسه خوزستان نیستا! واسه ایرانه!

=))=))

ممنون!

پاسخ:
خواهش میکنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی