کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

بوف کور

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

رفتم کتاب فروشی میگم بوف کور دارین؟

میگه کتابشو؟

گفتم : پ ن پ خودشو ،

یه فرد خیر پیدا شده که حاضر تمامِ هزینه های درمانشو متقبل شه!

 

✔ کار از فرهنگ سازی گذشته! باس منقرض شیم یه گونه جدید بیاد!

  • ۹۲/۰۶/۰۳
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۵)

ما چجور منقرض شیم؟؟!!
پاسخ:
باید با خدا هماهنگ کنیم، یه برنامه بریزیم همه با هم منقرض شیم!
تا وقتی شهر کتاب هست مهران چرا؟
من ک دیگه مهران نمیرم!
پاسخ:
ک.ف : آره! منم همیشه میرم شهر کتاب!!
آخه من زیاد طبقه پایین مهران نمیرم.
Shahre ketabam in karo karde negar
mehran faghat tabaghe y bala ro bar chasbzade!
وای اصلا من موضوعی دارم با این کتاب فروشی ها! :|
حالا لااقل حال ندارن جواب آدمو بدن روی قفسه هاشون موضوع بچسبونن کـ راحت کتابو پیدا کنیم!(کاری کـ فقط مجتمع مهران کرده!)
پاسخ:
شهرکتابم کرده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی