کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

بچه جلف!

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۴۸ ب.ظ

امروز امتحان ادبیات داشتم بعد یکی از بچه های ضد حال کلاس برگشت
گفت خانم این سوال دوتا جواب داره کدومو بنویسیم دبیم نامردی نکرد گفت هردوشو بنویسید 
همچین دلم میخاست بزنم جفتشونو له کنما خو دوست عزیز من تو یکیش موندم
دومیشو کجای دلم بزارم اخه ؟؟

 

 

 

 

[!]:همکلاسیه ضد حاله من دارم اخر سر از دست اینا من تجدید میشم والاااااا

  • ۹۱/۱۰/۲۲
  • پویا عسکری

تجدید

همکلاسی

ضد حال

امتحان ادبیات

دیدگاه‌ها (۵)

من از اول هم آدم بودم

ولی از بس اومدم تو وبتون و مطالب غیر آدم واری خوندم،شخصیتنم برگشت!

باز جای شکرش باقیه که هنوز مثله شماها نشدم!

معذرتم بخاطر انتقاد نبود

بخاطر این بود که یجا رو اشتباه نوشتم باهوش!

پاسخ:
باشه بابا مارو باش گفتیم ادم شدی معذرت خواهی هم بلدی!!!!(شوخیدم)

منظورم از بجای اینجا "بجای اینکه" بود

با عرض معذرت

پاسخ:
چرا معذرت خواهی انتقاد بود دیگه!!!

شما بجای اینجا به قول آیدین

فرهنگ و ازین جور چیزا رو رواج بدین،چرا همش غلط املایی دارین؟؟؟؟

واقعا برای من سواله!

پاسخ:
چون فرحنگ این وبلاگ با قلت املایی جلو میره!!!
اصولا هیـــچ کلاسی از نعمت چند تا بچه ضد حال بی نصیب نیس!
مث همون قضیه ی پر قو و ایناس!
پاسخ:
بله خدا همه چیو به ادم نمیده که !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی