کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

بی تو به سر نمیشود !!

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۱۱ ب.ظ

"بی تو به سر نمی شود " شعری از حضرت مولاناست و اینم نسخه تغییر یافته و شب امتحانی شه!!

بی همگان بسر شود ، بی تو بسر نمیشود
این شب امتحان من چرا سحر نمیشود ؟!

مولوی او که سر زده ، دوش به خوابم آمده
گفت که با یکی دو شب ، درس به سر نمیشود !

خر به افراط زدم ، گیج شدم قاط زدم
قلدر الوات زدم ، باز سحر نمیشود !

استرس است و امتحان ، پیر شده ست این جوان
دوره آخر الزمان ، درس ثمر نمیشود !

مثل زمان مدرسه ، وضعیت افتضاح و سه
به زور جبر و هندسه ، گاو بشر نمیشود !

مهلت ترمیم گذشت ، کشتی ما به گل نشست
خواستمش حذف کنم ، وای دگر نمیشود !

هر چه بگی برای او ، خشم و غصب سزای او
چونکه به محضر پدر ، عذر پسر نمیشود

رفته ز بنده آبرو ، لیک ندانم از چه رو
این شب امتحان من ،دست بسر نمیشود

توپ شدم شوت شدم ، شاعر مشروط شدم
خنده کنی یا نکنی ، باز سحر نمیشود !!!

 

 

ک.ف : خداییش که تمام احساسات من تو این یک ماه امتحانات ، تو این شعر نهفته ست !!

  • ۹۱/۱۰/۲۵
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۱۰)

من نه استرس میاد سراغم نه خواب فقط 5 دقیقه درس میخونم نیم ساعت فکر میکنم که چند صفحه دیگه مونده و دوباره کی استراحت کنم :|
پاسخ:
آفرین!
منم خیلی نگاه میکنم کی تموم میشه و چقد دیگه باید بخونم !!

ای ول کیانا جان تو هم این طوری هستی .

میبینی چه حالی میده تازه کلی هم وقت زیاد میاد.

پاسخ:
من که وقت زیاد نمیارم !!

شقایق جون به طرز جالب انگیز ناکی هم درس میخونم .

کاری که هیچ وقت در زندگیم تا این حد خوب انجامش نداده بوددم.

اونم دوسه دور برای هر درسی.!!

اصلا یه وضعیه خودمم توش موندم .

تازه یکی از نمره هامو دیدم هچی دیگه دهنم باز موند.


پاسخ:
آفرین هیما خانم !!
+وااای هیما بیـــش از حد درکتون میکنم!!
پاسخ:
واقعن خواب در دوران امتحان برترین حس و حال معنوی رو داره !!
بانمک بود!
ولی اصن نمیتونم شاعرو درک کنم!! اصولا آدم بیش از حد ریلکسی هستم!!
پاسخ:
کار درست رو شما میکنی !!
عـجــــــــــــــــــــــــــــــــب!!!!!
خوشمان امد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:دی

پاسخ:
خب مثل اینکه یکی حس من رو داشت !!

بعد اونوقت کی درس میخونی؟؟؟؟؟؟؟


من اگه درس نخونم خوابم نمیبره!(البته این دیگه اغراقـِ)

پاسخ:
این قدر حساسیت دیگه زیاده شقایق خانم !!
آدم باید تو  همین فصل امتحانات ، توکل کردن بر خدا رو تمرین کنه !!

امسال تو امتحانا یه ویژگی جدید دارم:

کلا استرس از وجودم پاک شده جاشو خواب گرفته .

یعنی اندازه یه نوزاد من میخوابم.

پاسخ:
خب خدا رو شکر !!

همین منی که الان این دیدگاه رو دارم پاسخ میدم امروز ساعت 8 امتحان شیمی داشتم و دقیقا تونستم ساعت 7:59:12  تازه یه دور شیمی رو تموم کنم !!!
خعلی با آرامشم به سوالات پاسخ دادم و تازه دیدم که امتحان از 2 فصل نبوده و بخشی از فصل 3 هم بوده !!! ولی انصافا حال کردم هر چی از فصل 1 و 2 اومده بود حل کردم و مونده بود 4 نمره دیگه!!
البته معلم گفته بود فقط فصل 1 و 2 تو امتحان هست !! به همین دلیل همه بچه ها با ذکر چند فحش آبدار به دبیر امتحان رو شروع کردیم!!

حیف که امتحانا تموم شد!

به من که خیلی خوش میگذشت

چون زود درسم تموم میشد و بقیش بیکار بودم:دی!!!!!

ولی هیچی مثله مدرسه نیس!

مخصوصا زنگ تفریحاش

اون موقع هایی که میزنین و میرقصین(!)

بعد که مرتضایی میاد بالا یه دفعه همه رو میگیرن!

وااااااااااااااااااااای:دی

پاسخ:
ایشالا همیشه بتونید در آینده هم این درساتون رو زود تموم کنین و بقیه شو بیکار باشین!!

مثل اینکه هر مدرسه ای یه ناظم داره که هی بیاد گیر بده!!!
ما که بزنیم رو میز و شلوغ کنیم ناظم میاد با یه نگاه عمیق ما رو شرمنده میکنه و میگه خجالت بکشید آخه قراره سال دیگه برید دانشگاه !!! ( اینا رو همش تو نگاهش به ما میگه ها !!! و گرنه کسی به ما نمی تونه حرف بزنه!!)
دستش درد نکنه!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی