کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

تب اضافه

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۴۲ ب.ظ
آمار های این وبلاگ توسط اداره آمار کاملا" تایید شده است. [به جون کیانا]
 
83% از کسایی که با والدینشون زندگی میکنن
موقع وب گردی یه تب اضافه باز میزارن که در صورت ورود ناغافل پدر و مادر ازش استفاده کنن!!!
 
  آ.ن: باور کن الآن یکی باز بود کـ بستم! هفته پیش مامانم گیر داده بود اینایی کـ دیدگاه میذارن کیَن؟ یدونه پسر پیدا نشد!  

دیدگاه‌ها (۲۶)

حمید=))ایول به خلاقیتت =))

پاسخ:
میگم کـ بابا ، تبرکه!
چه جلب!!!!!!!!
ممنون از اطلاعاتی که به بنده دادید!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
خواهش میکنم ، وظیفه ـست!
seo دیگه چیه؟
پاسخ:
‎Search engine optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو [!]

ma ham khahesh minamaEm!

alan daram hameye karamo anjam midam ke arefe oomad zaye nasham!

=))

rooze khoobi dashte bashin!

پاسخ:
همچنین!
منم دارم seo میکنم.

chera man harvaght hastam to ham hasti??????

bashad

ghol midahim ke dar hame hal baraye dooste azizeman Aidén nazar bogzarim!

پاسخ:
دست شما درد نکند.

vaghean alan daram be in natije miresam ke ch khoob shod man goftam ye chat room bezar

mashalla hame movafeghan

taze injoori ham alaki deleto be nazaratet khosh nemikoni!:D

پاسخ:
نه! باید قول بدین دیدگاه بذارین!
اون 83 درصد رو نمیدونم از کجا آوردی؟! ولی من اینجوریم !!
تب اضافه ی سایت کانون همیشه بازه !!
یه تنه بازدید سایت قلم چی رو بالا رو میبرم!!
ببخشیدا سرمون هم شلوغ شده !!
ازین طرف درس و کنکور و از طرف دیگه تبلیغات تبرک وقت نمیذاره که هر دقیقه اینجا باشم!!
به شما هم توصیه میکنم تب کانون که تبی بسیار اولیا پسنده رو همیشه باز کنین حتی اگه عضو کانون نیستین!

آیدین جون مادرت یه چت روم اختصاصی واسه رها خانم بزار!!
پاسخ:
چشم ، حتما" امتحان میکنیم.

در مورد چت روم یکم باید صبر کنید ، یکم داستان داره!
بگو اینا دوستامن دارن مسخره بازی در میارن :|
پاسخ:
ام ... نه!

بی خیال

ما رفتیم

شب بخیر

پاسخ:
باشه ، شب بخیر!

پویا!:-((

بعدشم کجاش خنده داره؟

پاسخ:
پوآ؟ کجا؟

آخه چند نفر به یه نفر؟

کی رو دیدی که بگه خواب خر مگس ببینی؟

کی رو دیدی که بگه لالالالا گل کاکتوس؟

هاااااااااا؟

پاسخ:
=))
کی گفته اینا رو؟
چی بگم؟:-(
پاسخ:
اِ! رها!
تو کـ جنبه داشتی!
حرفمو که بهت گفتم با مزه شدی رو پس میگیرم!
پاسخ:
ناراحت شدی؟

آهان

این ینی اینکه تو پر حرفی!

خوبه!

پاسخ:
مرسی نتیجه گیری واقعا" !

شما پسرا هم همچین کم حرف نیستینا!


پاسخ:
خیلی کم حرف هستیم
شما من رو در نظر نگیر!

من اصولا " همه جا استثنا تشریف دارم.

هیچی

اصن شما امامزاده!

الان یه چیزی بهت بگم سریع ناراحت میشی!

اصولا ترجیح میدم حرف نزنم

پاسخ:
آفرین!
من با این جمله ی آخرتون موافقم.

البته فک کنم خیلی واسه دخترا سخت باشه ...
پروسه ی "حرف نزدن" رو عرض میکنم!

pa chi?

khosh migzaroonam?

in az to

oonam az pouya!

پاسخ:
مگه من چمه؟ پسر به این خوبی!
پوآ چه گناهی کرده؟

bi adab

mano bash daram inja vaght talaf mikonam!

پاسخ:
وقت تلف میکنی؟

bale

be har hal baz ham behtarin rahe!

پاسخ:
برای ساکت کردن شما البته!

dar injoor mavaghe sokoot behtarin chize

be hosne entekhabe shoma eftekhr mikonam!

پاسخ:
[سکوت] یعنی حوصله جر و بحث ندارم.

mibini hima joon

man az daste in pesara chi bekesham?

hala ina ke khooban

kelase ma ghablan ye pesaraE dasht ke kollan roo mokh boodan!

khoda be zanashoon sabr bede

پاسخ:
[سکوت]

خب میخوای اسممونو عوض کنیم 

مثلا من بشم همایون

کیانا بشه آقا کیان

بقیه رو هم خودت عوض کن.

( قهقهه)

پاسخ:
اینم یه راحشه ولی بعد من قاطی میکنم!

darmoonde nabashin!

rasti goftam arefe!

arefe ina ghazvinan!

daram mimiram az khosh'hali

farda mirim biroon

rasti ye pishnahad

webet ye chatroom kam dare!

پاسخ:
ام ...
خوبه!
بهش فک میکنم ، اگه ارزششو داشت راه اندازی میکنیم.

nemitoonam inja begam!

ghazie khosoosie

faghatam arefe midoone va mamanam!:D

پاسخ:
آها!
خسته نباشید!
heh!
manam yebar baram ye moshkeli pish oomad
kheili jeddi gereftamesh
be mamanma goftam
asan engar na engar ke man inja daram sekte mikonam!
goft be man che!sarekarie!:-(
پاسخ:
چه مشکلی؟
قضیه چیه؟
انقد که منحرفین خب!!
+ میگم شما دست از سر آرزوهای ما بردار! باشه؟؟!
++ بذار حمید ببینه!!!
پاسخ:
حمیدم کـ سر نمیزنه نامرد!
حمییییییییییییییییییییییییید! کجایییییییییییییییییییییییییییی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی