کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

تصور کنین دخترا برن جبهه جنگ

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۷ ب.ظ

تصور کنین دخترا برن جبهه جنگ

کتی، اون دشمن رو تیر بارون کن

نه حیفه خوشکله دلم نمیاد بکشمش؛ نمیخوام

سارا، اون پسره رو بمبارون کن

نه شبیه رضا هس نمیتونم بکشمش

مهسا تفنگ ها رو پر کن

باشه؛ یه لحظه وایسا موهامو ببندم

نیلو خشاب ها رو بیار

أه یه سوسک داره رو خشابا را میره

شبنم اون بسره رو بکش

وای نه نمیتونم خون ببینم

سوسن هفتیرا رو پر کن

اه دیدین جی شد ناخنم شکست!

  • ۹۲/۰۴/۰۱
  • آیدین

جبهه

دختر ها

دیدگاه‌ها (۷)

+ شرمنده من ژل موم با ضد افتابم تموم شده نمیتونم بیام... .
این آخریش جا موند:/

حالا تصور کن پسرای امروزی اگه برن جنگ:

ارمین اون پسرو تیر بارون کن.-

 +خستم حال ندارم

-مانی اون طرفو بمب بارون کن.

+ نههه میخوام مخ خواهرشو بزنم.

-سینا خشابارو پر کن.

+اووووووووو کی میره این همه راهو تیر بیاره.

-نیما تفنگ پر کن.

+مگه نمیبینی دارم ابروهامو تمیز میکنم.

-فرشاد فردا باید بریم خط مقدم.

+شرمنده من ژل موم با ضد آفتاب... .
=)) بعــــــــــــــله...

تا یه جاهایی باهاتون موافقم.

مر30

پاسخ:
چه عجب
خواهش میکنم!
«نه حیفه خوشکله دلم نمیاد بکشمش؛ نمیخوام»
به همین خیال باشین!!
پاسخ:
:)) هستیم!
اوووووووووووووف :|
  • بنیامین دهقانیان
  • خیلی لوس بود ایندفعه :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی