کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

تفریحات من تو دوران بچگی!

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

از تفریحات من تو دوران بچگی این بود

که اب بریزم رو بخاری،

صدای ” تـسس ” بده خرکیف بشم

اون موقه آیپد نبود که بازی کنیم ،

با این چیزا سرگرم میشدیم!

  • ۹۲/۰۶/۰۷
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۱۴)

این که عیب نداره، من هنوز هم وقتی که از بازی با آیپدم خسته میشم، میرم آب میریزم رو قابلمه روی گاز، همین صدا رو میده، منم حال میکنم. خجالت هم نمیکشم...اصلا
پاسخ:
آفرین! اصنم خجالت نداره! راحت باش
حالا جدا از این یکی دیگه از تفریحات سالم من این بود که پامو اینقد بچسبونم به بخاری که بسوزم !! بعد پامو بکشم کنار!! بعد چن دیقه دوباره این کارو تکرار کنم!!:|
هیچم خودازاری نداشتم:|
پاسخ:
اصـــــــــــــــــــــــلا! :|
اره والا 
:)
D:
آره ه ه ه ه ه ...
:)))))))))))
دقیقا ...

یادش بخیر ... :')
یکی از دوستام یه تفریح سالم بهم یاد داده بود!
میرفتیم با هم مورچه میکشتیم دفن میکردیم! :دی
پاسخ:
آفرین به هر2تون =))
آتاری و سگا بود که!
اونکیو یادم نمیاد!
پاسخ:
این بیشتر حال میداد خداییش!:دی
شایدزیادی جاستین وبالا تاقچه گذاشته باشم شایدحق باشماست!
اصلاادم عجیبی نیستم خواب بچه بودم عقل نداشتم دیگه توچرا اون کارومیکردی پس توهم عجیبی ادم اگه الان این کاراروبکنه ادمه عجیبیه
پاسخ:
اون بهله!
ولی من بیشتر بخاطر جاستین گفتم که عجیبی! :دی
میشه جواب پاسختوخوب بدی! الان که ادم فک میکنه به دوران کوچیکیش میبینه چی کارایی میکرده
پاسخ:
چه بگم!؟ کلا آدم عجیبی هستی! :دی
ولی منم خیلی خوشم میومدمن کوچیک بودم بارون سیل که میومدمیرفتم منو دخترخالم وسط حیاط مادربزرگم مینشستم می گفتیم خونه نداریم به ممابی چاره هاکمک کنیدهرچی مامانمون دعوامیکردن بازمامینشستیم
پاسخ:
:|
راستی نرجس دیگه زیاد وب نمیاد.به خاطر همین الان دیدگاهات به پستاش هنوز تو صفحه تایید مونده!
پاسخ:
میدونم! اونا مهم نیست دیگه!
ایشالا سفرش خوش بگذره ;)
مردم چه کارایی میکردن!
من نقاشی میکردم!عروسک بازی نیز!پاستوریزه بودیم دیگه!:D
پاسخ:
پاستوریزه بودی دیگه! خودت گفتی، من دیگه چیزی نمیگم! :دی
من یادمه یه بار بهم گفتن اگه مستقیم آب بریزم رو بخاری آتیش میگیره منم شال‌های مامانم رو میذاشتم رو بخاری و روشون آب میریختم :d
پاسخ:
=))
Valla b khoda!
eyval ghaleb!
پاسخ:
طی یک عملیات دموکراتیک قالب عوض شد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی