کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

تن فروشی

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۱۲ ب.ظ

دختری را دیدم کـ در 18 سالگی از بی پولی تن فروشی میکرد و خیلی ها در صف بودند.

قضیه را جویا شدم

.

.

.

.

بهم گفتن تن ماهیه جنوبه! خیلی هم خوشمزست :))

  • ۹۱/۱۲/۰۹
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۱۰)

ممنون از اینکه همه دارن تلاش میکنن قضیه برام قابل فهم بشه!!

 

راستی اسمم تو دیدگاه قبلی اشتب شد!!حواستون باشه اسم زیبا و پر معنای منو اشتب نخونید...

پاسخ:
اینجور اشتباها زیاده ، ولی اینجا فقط اشتباهای تایپی نویسنده ی بدبخت (بنده ی حقیر) گرفته میشه

وا!!!

اینقدر گنگ بود؟؟؟چیز سختی نگفتم که!!فقط گفتم یکی واسه من بازش کنه!!من نفهمیدم!!

البته اون مال دیشب بود ولی حالا که دقیق میشم میبینم دارم کم کم متوجه میشم...

پاسخ:
خب خدا رو شکر
صبا جان واژه ی"تن" دو نوع تلفظ داره، حالا این دو نوع تلفظو در جمله به کار ببر :دی :دی
پاسخ:
تَن ، تُن

صبا جان!

بذار من برات ترجمه میکنم!

با اجازه آیدین!!!


[؟]: ینی نفهمیدم که چی گفتی!!!

پاسخ:
با تشکر از رها بابت توضیحش

من الان منظور از این[؟] رو هم نفهمیدم!!!

پاسخ:
از علائم آیدیسم ـه.
یکی بیاد توضیح بده.
حالا تو هی میخوای یه کم ذهنتو به چیزای منحرف راه ندیا... مگه میزارن این بشر؟! :|
پاسخ:
چشماتون "این بشر" میبینه!

من دونت آندرستنم!!

یکی واسه من بازش کنه...

پاسخ:
[؟]

تو روح هرچی ادم منحرفه

پاسخ:
ما هم همینو میگیم!
اهم :|
پاسخ:
:|
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی