کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

جایزه پا در دهان

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۳۵ ب.ظ

اهدای این جایزه که اولین بار در سال 93 آغاز شد و هر سال به گیج کننده ترین حرف تعلق می گیرد که امسال برنده آن وزیر دفاع ایالات متحده دونالد رامسفلد بود.
متن سخنان رامسفلد:
"گزارشگرانی که می گویند چیزی اتفاق نیفتاده همیشه برای من جالب بوده اند. زیرا تا آنجا که ما می دانیم چیزهای شناخته شده شناخته شده هستند. ماچیز هایی که می دانیم، می دانیم. ما همچنین می دانیم چیزهای ناشناخته ای وجود دارند که شناخته شده هستند یعنی اینکه ما می دانیم چیزهایی هستند که ما نمی دانیم. اما همچنان چیز های ناشناخته، ناشناخته مانده اند. آنهایی که ما نمی دانیم نمی دانیم."

دیدگاه‌ها (۵)

حرف باحالی زده اتفاقا!
+93 میلادی دیگه ینی؟!
پاسخ:
+ خودت چی فکر میکنی؟
mage ayame fatemie nist?
پاسخ:
آها! بعله! همچنین.
bale bale che matne jalebi ham hast esme jayezasham kheili jalebe
rasti tasliat ham migam
پاسخ:
تسلیت؟

من اینو دیشب ساعت 1 نصفه شب (بعد از کشف یک راز تازه و گیجی و منگی) خوندم + پست پایینی!!!ولی متوجه نشدم و گفتم که چه پست چرتی!!!

ولی الآن دوتاشو متوجه شدم...

جاااااااااااااااالب بود خیــــــــلیــــــــــ...

پاسخ:
خواهش میکنم.
ایشش:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی