کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

جلوتر از همه

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۳۲ ب.ظ

شخصی همیشه از دیگران عقب می افتاد.

از او پرسیدند: آیا تا به حال شده است که جلوتر از همه باشی؟

گفت: بله، یک بار از پلی رد می شدیم و من آخر بودم، روی پل رسیدیم که قرار شد برگردیم، وقتی که برگشتیم من که آخر از همه بودم اجبارا اول شدم!! 

ک.ف : مشکلات از جایی شروع شد که به هر کی گفتیم نوکرتیم فکر کرد واقعاً اربابه !

  • ۹۱/۱۰/۲۶
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۵)

منم همیشه اسمم اول لیست بود.

معلما اول اسم منو دوتا دیگه رو صدا میکرد .

بعد میگفت خب از اول دفتر که خوندم حالا بقیه کی میخواد داوطلب بشه ؟؟!!


حالا هر جور دوست دارین میتونین قیافه منو تصور کنین.

درمورد دفتر:من دقیقا وسطم شماره 13 نود و پنج درصد معلما از من شروع میکنن و اون پنج درصد  اعتقاد به نحس بودن عدد 13 دارن!!

با ک.ف بدجور موافقم!البته برای من مشکلات از وقتی شروع شد که به هر کی  رسیدم گفتم نوکرتم :|

بسیار زیبا بود ممنون ازت.

پاسخ:
خواهش میکنم!
من از وقتی یادم میاد همیشه اون ته دفتر بودم!!
سر گرفتن جایزه و این جور چیزا همیشه تا به ته دفتر برسه، همه چی تموم میشد به من نمیرسید!
بعد سر پرسش که میشد همه ی معلما از آخر شروع میکردن!!
اصولا آخر دفتریا بسییی شانس دارن!
پاسخ:
من اون ته ته دفتر نمره نیستم ! (مـــــــرادی)
ولی اکثرا همین اتفاقی که واسه شما میفته شامل منم میشه!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی