کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

خونه ی مادر بزرگه

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ب.ظ

خونه ی مادر بزرگه الان آپارتمانه
خونه ی مادر بزرگه استخر و لابی داره
خونه ی مادر بزرگه wifi ی مفتی داره
خونه ی مادر بزرگه دیش و LNB داره
کنار خونه ی اون همیشه پارتی برپاست/
پارتیهای محله پر شور و شوق و غوغاست
مادر بزرگه الان مازراتی سواره/
رنگ موهاشم هر روز جور واجورو باحاله..
مادر بزرگه الان شلوار جین می پوشه/
کفش کالج و کیفش همیشه روبه روشه
مادر بزرگه هرشب Gem Tv رو میبینه/
خرم سلطان و سنبل لامیارو میبینه
خونه ی مادر بزرگه هنوز خیلی باحاله
خونه ی مادر بزرگه حرفای خاصی داره…


ک.ف : 
عشق که آپشن نداره خودت باش کسی هم اگر خوشش نیومد ، نیومد ، اینجا مجسمه سازی نیست که !!

  • ۹۲/۰۴/۲۶
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۶)

خونه مادربزگه من که اینجویه


ک.ف عااالی بود!
این کـ تکراری بود!!!
سلام آقا حمید لینکتون کردم لطفا لینکم کنید
من ندیده بودمش!
ولی خونه ی مادربزگ من اینجوری نیست!
پاسخ:
واسه منم نیست!
ولی WiFi داره!
فک کنم آیدین قبلا اینو گذاشته بود.
ولی "ک.ف" LIKE
پاسخ:
آ.ن: :(( !!! صد بار گفتم بازپست نکنید :((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی