کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

داستان طنز

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

سلام

یه داستان طنز فوق العاده گذاشتم 

تو ادامه مطلب خیلی با حاله برید بخونید

اینم از داستان

دیدید چه قدر خنده دار بود

من که کیف کردم

  • ۹۲/۰۶/۰۹
  • علی رضا

دیدگاه‌ها (۱۵)

خیلی مسخره ای !
هوع ع ع ع ...
:|
:|
:|


هیچی پستای آیدین نمیشه ...
:))))))))))
پاسخ:
پستای آیدین دو چیز دیگه ست
اون جایی که گفته بود  ی کم پیچیده بود شفاف سازی کنید لطفا
پاسخ:

من باید روش تفسیر دقیق کنم بعد به شما اطلاع میدم

خیلی پند آموز بود
ولی به جای
باید مینوشتی
به وب منم سر بزن
پاسخ:
مرسی ادبیات
وای چقدرم آموزنده بود
بازم ازین داستانا میذاری؟

پاسخ:

باشع سعی میکنم به صورت سریال براتون بذارم

چرا انقدر غلط املایی داشت !!!
پاسخ:

حواسم نبود

سریع نوشتم برای همین بود

شیطونه ک اصولا غلط زیاد می کنه اما میتونم!
بله خونه ی منو نگار نداره
پاسخ:
میدونم
بـــــــــــــــی مزه
از خنده پس افتادم!!!!!
پاسخ:
جدی!
من فکـ کردم پیش افتادی
اه اه چی حال گیری من گفتم چی داستانیه!!!
پاسخ:
داستان طنز بود دیگــه
مهتا تو میتونی!
راستی آلبوم مازیارو خریدم امروز بیارم خونتون؟(مخاطبم مهتاس!)
پاسخ:
خونه خودتونه
تو و مهتا نداری کـ
sheitune mige beram tarjomash konama!
پاسخ:
شیطونه غلط میکنه

واقعا که

پاسخ:
بــعــله
هاهاهاها
چقد خندیدم
دستت درد نکنه
:|
پاسخ:
چه عجب آقا بهزاد
عـــــــــــــــــــــالی بود .
کلــــی خندیدیم
پاسخ:
خواهش میکنم تو
Salam
agha man vaghean lezat bordam . faghat ye soal:Chera faseleha reaiat nashode bood?
Koli asabam khord shod ta befahmam chi neveshti!!! :D
پاسخ:
چشم
ورژن جدید داستان با فاصله براتون میذارم
احتمال دادم سرکاری باشه!
پاسخ:
درود بر هوشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی