کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

دختره...

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

دختره توی پروفایلش نوشته:

من !کسی امــ که با هر نفسمــ 10 نفر میمیرند!!

خبـــ خاکـــ تو سرتـــ

مسواکــ بزن!

  • ۹۲/۰۶/۰۸
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۹)

جواب نظرت به وبلاگمون در همین پست گنجونده میشه!!
به همین دلیل کـ تو استاتوس و پروفایل دخترا رو میخونی!
پاسخ:
اصن ربطی به سوال من نداشت!  :|
نگار راس میگه!!!!!
مهتا هم راس میگه
.
.
.
چرا انقد پروفایل دخترا رو میخـــــــــــونی؟؟؟؟؟؟؟!!!
پاسخ:
گفتم که!
پروفایل هردوتا رو میخونم، منتها مال دخترا بیشتر جنبه ی طنز داره! :دی
اگه بگم اون دختره من بودم چی میگین؟ هااااااااااااااااااااا؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

شوخی کردمD:
=))))))
ترکونده هااااااا!!!!!:)) الودگی هوا بوجود میاره:))
:))))))))))))))))))
Valla b khoda :))
Yani enghad badam miad az in etemad b saghfa!
پاسخ:
me 2
والا ...
:|
:))
بسی آموزنده بود به راستی!!
مهتا راست میگه زیاد پروفایل دخترا رو میخونیا!
پاسخ:
پروفایل پسرا رو هم میخونم! منتها مال دخترا ایراد زیاد داره!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی