کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

دعا برای بازدیدکنندگان

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۵۴ ب.ظ

ک.ف : هیچ لذتی اندازه ی این که یه بچه ی کوچولو دستشو دراز کنه طرفت که یعنی بقلم کنی نیس و حال نمیده!!!

 اصن یه لذت عجیبی داره!!!


  • ۹۲/۰۱/۰۵
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۱۲)

آها!!
من نفهمیدم ک.ف چی شد!
+بغل!
پاسخ:
چرا نفهمیدی؟
گفتم بغل کردن بچه های کوچولو و تپل خیلی حال میده !!

نمیگی؟؟؟

حتما پس امتحان کن...(جالب است بسی...!!!)

به اون لیست باید اسمس هم اضافه کرد...


اتفاقا برای شما پسرا هم تعریف شده است...(حالا دخترا یکم بیشتر!!!)

این که هر دوتاشون غ دارن و یه معنی میدن، دلیل بر این نمیشه که از یه ریشه باشن...


وبلاگ شماهم بیشتر از مطالبش غلط های املاییش خنده داره...

منظورم این بود که ما کلمه هایی رو که زیاد استفاده میکنیم، معمولا املاشو بلدیم، و اینکه منظورم فقط گفتاری نبود...نوشتاری هم بود، حالا یا نامه(مثه ما!)، یا چت(بازم مثه ما!)، یا ایمیل(مثه ما نیس!) یا هر کوفت دیگه ای...

پاسخ:
تو درست میگی!! من بازم اشتباه کردم !! از یه ریشه نیستن !!!

من هرگز تو نامه یا چت به طرف نمی گم بیا بغلت کنم!! ینی چی آخه؟!
ینی شاید واسه ما پسرا تعریف شده نیستا !!

کجای بغل از آغوش میاد آخه ؟؟؟

نه هم خانوادن نه از یه ریشن و نه هیچ چیز دیگه...


تا حالا به کسی نگفتی "بیا بغلم" یا "بیا بغلت کنم" ؟؟؟، که نمیدونی ؟؟؟

:دی!!!

پاسخ:
چرا دیگه هر دو تاشون غ دارن یه معنی هم که میدن !!
اینا همه ترفنده !!
ما از عمد غلط می نویسیم !!
حالا اینارو نباید گفت ولی نگا کنید شما به خاطر همین غلط املایی چند تا دیدگاه گذاشتین!!
اینجوری هم آمار بازدید رفته بالا و هم امار دیدگاه ها !!
بعله !! اصول حرفه ای اینه دیگه !!
اصن غلط املایی تو طنز ایراد نداره که !!

بعدشم بعله به کسانی گفتم که بیا بغلم یا بیا بغلت کنم !! مگه حالا اینو به کسی بگیم می فهمیم که با ق نوشته می شه یا با غ !!چه ربطی به موضوع داره ؟؟
اخی چه سنجاب باحالی.
این که بچه بخواد بیادبغل ادم حال میده ولی خدااون روزرونیاره که یه بچه ادمو ببینه گریه ش بگیره اونم براخودش حسی داره
ادم دوس داره بچه روبگیره بزنه
پاسخ:
بعله اونم برای خودش حسی داره !!

آخی 

الهی آمین.


آره بغل کردن بچه ها خیلی حس خوبی داره.

حس باحال ترش وقتیه که چند تا هم زمان جلوی اون بچه ها وایسن و بخوان بغلش کنن و اون یهو دستاشو فقط طرف تو بیاره یه حس پیروزی داره.

پاسخ:
به به هیما خانم!
دلم واسه دیدگاه هاتون تنگ شده بود !! (دیدگاه مجاز از خودتون!)
با اون حس باحال ترتون هم موافقم !! واقعا حس پیروزی داره !!

بغل این جوریه...

نه اینجوری: "بقل"

واقعا که از شما بعید بود...

پاسخ:
من میدونم بغل از آغوش میاد و با غ نوشته میشه ولی خب غلط نوشتم تو اون لحظه دیگه !!
آ.ن: جااااااااااان!!؟؟ بغل از آغوش میاد!!؟
آقا ایده ی خوبیه!
منم برم ترول درست کنم!
پاسخ:
نمی خواد آیدین خان !!
تو برو قسمت سوم خانه سالمندان رو بنویس اول که سرمونو کندن بچه ها !! حقم دارن به خدا !!

بعد من یه سوالی داشتم...

تو همین که پست میذاری میای ب پستت امتیاز میدی؟؟؟

اونم امتیاز کاملِ 5 ؟؟؟

:)):)):))

=))=))=))

بازم واقا که !!!

پاسخ:
بعله !!
اصولا من با پستای خودم خیلی حال میکنم !!
اگه باهاش حال نمی کردم که آپ نمی کردمشون !!
ولی دیگه این کارو نمی کنم ببینم شما چه نمره ای به پستا میدین!
ولی نمره بدین خواهشا!!
لصن سخت نیست !!
فقط یه کلیکه 

من بمیرم هم دلم نمیخواد که یه سنجاب برام دعا کنه...

حتی اگه دعاش بگیره...

پاسخ:
خدا نکنه شما بمیرین
باشه دفعه بعد میگم یه حیوون دیگه به غیر سنجاب دعا کنه !!

حمــــــــــــــــــید ؟؟؟

بقل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:-O

واقعا که...


پاسخ:
شاید لحن حرفام یکم بود !!
ولی خدایی این بچه های کوچولو زیر یه ساله خیلی شیرینن خب !!
بعدش بقل چه ایرادی داره؟!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی