کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

دوستم!

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۷ ق.ظ

ع.ر :یکی از دوستام جواب هیچ سوالی رو نمیده 

به جاش ، در مقابل سوالاتون ، سوال میپرسه حالا مثال میزنم:

من: کابل USB گوشی htcتو بهم میدی؟

دوستم: برا چی میخوای؟

من:برا گوشیم میخوام دیگه!

دوستم: کامپیوتر داری؟

من: پ نـ پ فقط تو داری

دوستم:از کجا خریدی؟

من: از مغازه

دوستم:چه مارکیه؟

من : فرقی میکنه مگه؟!

دوستم:فرق داره دیگه!

من:****

دوستم: چرا اونو خریدی, ارزون تر بود؟

من:نه

دوستم: گفتی چند خریدی؟

من:یادم نیست

دوستم : الکی میگه؟[به این شکل=]

من:نه راسـ میگم .میدی یانه؟

دوستم : حالا چرا اون مارک؟!

من : دوست داشتم اون مارک باشه دیگه حالا USB داری یا نه؟

دوستم:گفتی از کدوم مغازه خریدی؟

من: )-x  آخه تو فضولی!؟ .................. ****...***....*****.. کجا در رفتی؟جرئت داری برگرد****

ع.ر : راستی ، کسب مقام قهرمانی تیم ملی والیبال ایران را در مسابقات آسیا تبریک میگم

  • ۹۲/۰۷/۱۵
  • علی رضا

مارک

مغازه

گوشی

کامپیوتر

دیدگاه‌ها (۶)

  • وب سایت هیتر جت
  • جالب بود لایک داشت

    وقت بخیر از آشنایی با وبلاگ شما خوشحالم دوست دارم اگر تونستید یه سری به وبلاگ من بزنید و نظرتون را برام بگذارید

    اگر مایل بودید تبادل لینک کنیم تو نظرتون بنویسید .

     

    ممنون     ghasedakonline.blogfa.com

    آخ بابای منم همین طورن.

    من: بابا میشه اون نونو بدین؟

    بابام: نون؟

    من: بله نون.

    بابام: میخوای چی کار؟

    من : خب میخوام بخورم.

    بابام: مگه گشنته؟

    من: بله.

    بابام: با چی میخوای بخوری؟

    من: با پنیر.

    بابام: چرا خودت برش نمیداری؟

    من: خب نزدیک شماس بدینش به من.

    بابام: مگه حال نداری خودت بیای ورش داری؟

    من: نه خستم

    بابام: خب منم بهت نمیدم!!!!!!!!!!!


    پاسخ:

    :))
    نه D:
  • رهــــــا خانــــــوم
  • =))

    چه اعصاب خُرد کن!!!

    ولی خیلی حال میدهـــ ...

    من معمولا از این روش برای اینکه به کسی چیزی ندم یا نگم استفاده میکنم!!!:دی!

    پاسخ:
    D:
    هرهرهر
    خدا خفت کنه ، ما از دست این پستات راحت بشیم :|
    پاسخ:
    بهزاد شروع کردی!؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی