کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

رانی

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۰۸ ب.ظ

بروبکس کمی تا قسمتی طنز به این نتیجه رسیدند کـ رانی باعث لاغری میشه.

چون ما با خوردن یه رانی ۱۰ کالری بدست میاریم

و برای خوردن دو تیکه ی آخر درون قوطی ۱۲ کالری مصرف میکنیم!

  • ۹۱/۱۱/۲۳
  • آیدین

رانی

کالری

دیدگاه‌ها (۱۱)

کلا دیگه چیه؟

تیکه کلامه منه!

کس دیگه ای حق استفاده از اونو نداره!

هنوز "عزیز دلم" رو یادم هستا!

پاسخ:
آها! بعله!
پس یه © هم بزن زیرش!

اوهو!

نوچ نوچ نوچ ماله منه!

پاسخ:
مال توئه؟
ینی کلا" ... !؟
موافقم!
آبمیوه آناناس زود دل آدم رو میزنه !!

چندوقت پیشا یه تبلیغ میداد توش از خواص دلستر میگفت !!
من اولین بار فقط صداشو تو اتاق میشنیدم همچین مرده میگفت واسه رشد خوبه ، انرژی زاست ، پروتیین و ویتامین داره من فکر کردم داره در مورد خواص شیر میگه !!

خلاصه اینکه همون حرف اول:

هیچی ایستک نمیشه !!


پاسخ:
نوچ نوچ نوچ!
آب میوه بدون گازش خوبه / بچه درازش خوبه!

آفرین آقا حمید!

هیچی ایستک نمیشه!!!!

آناناسم توی همه چی از همه خوشمزه تره!!(جز شربتیش!!!خوش مزه اس ولی نه زیاد!)

پاسخ:
شربت آناناس هم خوبه!
منم فقط از رانی آناناس خوشم میاد!!
از رانی پرتغال حالم بهم می خوره !!
ولی کلا فقط ایستک !!
اونم ایستک توت فرنگی یا آناناس یا استوایی ( سیبم باحاله و لیمو)
اصن همه ی ایستک ها خوشمزن!!
کمپوتم فقط آناناس !!
من به نمایندگی از همه اینا الان یکم آبمیوه آناناس تو یخچال هست اونو سر میشم !!
کلا آناناس بازم !!
پاسخ:
پرتقال *

آناناس عشقه!
منم آناناسشو بیشتر دوست دارم!
با اجازه منم وارد بحثتون شدم =))
پاسخ:
خواهش میکنم.

اِ؟؟؟

تو هم آناناس دوس داری؟

منم !

ولی نمیدونم چرا بیشتر مردم هلو رو یشتر دوس دارن!

پاسخ:
نمیدونم ، من هلو دوست ندارم.

ولی ایستک یه چیز دیگس!

مخصوصا انگورش!!!!!

یه دفه دلم خواس!!!!:(

پاسخ:
منم رانی آناناس میخوام :(

هه!

من خیلی وقته رانی نخوردم!!!!

ولی عوضش کلی ایستک خوردم!!!(با برادر گرامی!)

هه!!!!

پاسخ:
هیچی رانی نمیشه!
با تشکر از اطلاع رسانیتون!

پاسخ:
خواهش میشه
قربون هوش و ذکاوتمون! درسته دیگه!
پاسخ:
بعله! درسته!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی