کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

زنده یا مرده!!!!!!!!!!!!

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۵۸ ق.ظ

یه روز یه پویایی، میره که تو یه شرکت بزرگ کار کنه.

میره تو اتاق مصاحبه، مدیر شرکت که میخاست راجب شخصیت پویا بیشتر بدونه ازش میپرسه: اگه میتونستی با یه نفر حرف بزنی، اصلن هم مهم نیست کی، مرده یا زنده، با هر کی بخوای، با کی حرف میزدی؟

پویا بر میگرده میگه:من ترجیح میدم با اون زنده هه حرف بزنم.

عاغا" خب خودتون یه درصد فکر کنین با یه جنازه حرف بزنین.

  آ.ن: خب این الآن یعنی چی؟  

  • ۹۱/۱۱/۱۹
  • pou 617

شغل

زنده

پویا

مرده

دیدگاه‌ها (۴)

من خعلی با پرنیان خانم موافقم!!
بعضی وقتا حرف زدن با یه مرده هم نیازه!


پاسخ:
خیلی وقتا با یه زنده نمیشه حرف زد!
:D
من اگه بودم میرفتم دردو دلمو با اون مردهه میکردم چون:
جوابی غیر منتظره نمیده و فقط گوش میده، مطمینی که داره به حرفات گوش میده، به کسی هم نمیگه و قابل اعتماد تره!
بعضی وقتا حرف زدن با یه مرده هم نیازه!
پاسخ:
حق دارین .

چه هوش سرشاری!!!!!!!


پس چطوره که وقتی یه نفر سرقبر کسی کلی باهاش حرف میزنه؟؟؟

من تاحالا این کارو نکردم

ولی خیلیارو دیدم!!!...

پاسخ:
من خودم شخصا" با دنیای مردگان ارتباط دارم !(شوخی کردم ندارم)

خیلی هم حال میده شما هم امتحان کنین.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی