کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

زندگی!

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

زندگی یعنی:

باید مثل خر درس بخونی دهنت سرویس بشه

تا در آینده بتونی مثل خر کار کنی دهنت سرویس بشه

  • ۹۲/۰۶/۲۴
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۹)

حکمت زیادی داره!!!در حد فهمم تو نیس
مجهول جان میشه بپرسم حکمت اونهمه جای خالی پایین دیدگاهت چی بوده؟!
پس نقش نت چی میشه این وسط!؟
پاسخ:
مزاحمه!
که بعد پولت ارث برسه به بچه هات سرش دعوا بگیرن دهنشون سرویس شه








پاسخ:
بعله!:|
نمیدونم چی بگم حرف حق جواب نداره
ببین عزیزم در هر صورت دو واژه کلیدی وجود داره:
1. خر
2.سرویس شدن دهن
پاسخ:
دقیــــقا همینطوره!
و من الان دقییییییییییقا وسط زندگیم. چون دارم مثل خر درس می خونم و کار میکنم.
پاسخ:
خوش باشی!
کاملا بامفهومه!
من جدیدا ترجیح میدم به گفتن کلمات مختصری مانند :اوهوم،بعله و ... اکتفا کنم!
پاسخ:
خعلی خوبه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی