کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

زوج و فرد

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۵ ب.ظ

آیا میدانستید تعداد زوج یا فرد بودن آدمهای کره ی زمین

به من بستگی داره؟

  • ۹۲/۰۴/۰۵
  • آیدین

زوج و فرد

دیدگاه‌ها (۹)

ی همچین ادم مهمی ام...
خب من خودمو تو این مسائل حیاتی داخل نمیکنم!!
خوب اومدی نگار!!! =))
من نمیدونم این به کی ربط داره اما اینو خوب میدونم که این "خانه سالمندان" بهت حسابی ربط داره!!!!بنویسین دیگه!
پاسخ:
باشه! چشم! چشم! باشه!
به منم ربط داره ...
پاسخ:
غلط کردم! به همه ربط داره!
تو هر ثانیه هزاران بچه تو دنیا متولد می شند . هیچ وقت ثابت نیست که زوج و فردی شو حساب کنی مگر در پیکو ثانیه ها !!!
پاسخ:
اشکان تورو خدا بیخیال!
به هر حال تو پیکو ثانیه هم من تعیین میکنم!
چقد مسئله ی مهمیه حالا!!
پاسخ:
خیلی مهمه خُب!
اصن میدونی چیه؟؟؟؟
به منم ربط داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
اونم صد در صد!
به منم بستگی داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی