کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

سوسک!

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

پارسال رفته بودیم تفریح بیرون بچه ها هم مشغول بازی بودن،

دخترعموم که ۳ سالش بود یهو گفت بچه ها بیاین سوسک پیدا کردم!

همه بچه ها دوان دوان رفتن سوسکو ببینن…

یه هویی گفت سوسکو بکشم؟؟؟

پسرعموم که ۴ سالش بود گفت نه گناه داره آخه اونم مثل تو یه حیوونه…

  • ۹۲/۰۶/۱۳
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۱۰)

فامیلمون*
حالا واقعی بود یا الکی؟؟!!
.
.
.
اگه من قصه های بچه های امیلمونو بگم خودش یه وبلاگ میشه!!!!
پاسخ:
تو یه وبلاگم جا نمیشه! :دی
خب اصن گیریم که معلم زبان فارسی نداشتین!
 کتاب داشتین که! 2 بار ورق میزدین واسه رضای خدا!!
پاسخ:
2صفحه ی اولش چیزی نداشت، ما هم دیگه ادامه ندادیم بریم صفحات بعدی!
«...داشت بررسی نمیکرد...»
ینی واقعا من موندم این وبلاگ چه چیز خاصی داره که همه ی علاقه مندان به دستور زبان فارسی اینجا نویسنده شدن!!
پاسخ:
یه نکته اینه که دبیرای زبان فارسیمون یکی بوده! :دی
بچه اومده فلسفی حرف بزنه خب!!
به پسر عموت بگو سوسک حشره ست
پاسخ:
:| از نظر زیست شناسی داشت بررسی نمیکرد که! :|
یچی گفت دختر عمومو اذیت کنه!!!
:/ الان کاملا قانع شدم!
پاسخ:
آفرین!
سلام خوبی؟؟؟ یه پیشنهاد برات دارم یه مطلب با نام افزایش امار تو وبلاگ بذار البته به صورت پست ثابت یعنی اولین پست قول میدم همون مطلب خودش باعث افزایش امار وبلاگت میشه و بعد وبلاگ من رو به عنوان سایت افزایش امار وبلاگ های سرویس وبلاگ دهی بلاگ معرفی کن بعد به من خبر بده منم در عوض 10000 بازدید رایگان بهت میدم و اسم وبلاگ تو رو در لینک های وبلاگ خودم قرار میدم.و اگر مطلب رو پاک نکردی بازای هر هفته که تو وبلاگت باشه 10000 بازدید دیگه بهت میدم یعنی تو یه ماه میشه نزدیک به 50000 که باعث محبوبیت وبلاگ تو گوگل و بینگ و بقیه موتور های جستجو گر میشه موفق باشی.
amarup.blog.ir
پاسخ:
شما هم خسته نباشی! :|
آ.ن: دوست عزیز، ما خودمون سئو کار میکنیم. ما بازدیدکننده ی واقعی میخوایم!
خیلی بامزه بود
:OOOOOOOOOOO

پاسخ:
تعجب داره؟!
اینا آخرین مدلای دهه ی هشتادی ان! :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی