کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

شبکه 4

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵ ق.ظ

لامصب وقتی داری درس میخونی ...

تازه میفهمی کـ بحث های شبکه ۴ هم خیلی سودمند و پرهیجانه!

  آ.ن: نقش معلم پرورشی تو مدرسه مث نقش مداد سفید تو مداد رنگیائه!  

دیدگاه‌ها (۶)

نه! :دی
گفته بودم که! من اصولا بیخیال نمیشم! در هیچ زمینه ای!!
چه فکری درمورد من کردی آخه؟!
بازم قبول نمیکنم،اصولا ترجیح میدم کار ها ی نیک انجام بدم و کسی منو نشناسه! D:
پاسخ:
خسته نباشید.
یه نمونه از کارای دومامونو گزارش دادم اومدن 11 تا دوربین مدار بسته تو مدرسهمون نصب کردن!بعله ما اینیم!
من قبول نمیکنم که ریا نشه! D:
پاسخ:
رئیس جمهور چی!؟
من وقتی4یا5سالم بود همیشه شبکه چهار نگاه میکردم!
از کارای افتخار آفرینم تو امسال این بود که سیستم آموزش درس پرورشی رو تو مدرسهمون تغییر دادم!
پاسخ:
مرسی تغییر
تو باید وزیر آموزش پرورش می شدی
مسئله اصن سایت نیس! مسئله اینه که یه سال هیچی بهمون نگفتن! بعدش دقیقه ی نود یادشون افتاد جزوه بدن!
+همینه پس! خب زودتر میگفتی زنگای زبان فارسی میرین سایت! پس تعجبی نداره املات این جوریه دیگه! :دی
پاسخ:
شما بیخیال املای من نمیشین!؟
ولی من شبکه چهارو دوس دارم! با این که مستندا و برنامه های علمیش برای عهد دقیانوسه ولی به هر حال از سریالای مسخره ی شبکه های دیگه که تهش همه با خوبی و خوشی با هم ازدواج میکنن بسیااااار بهتره!!
+ما زنگای پرورشی میرفتیم سایت! کلی خوش میگذشت! عوضش آخر سال یه جزوه دادن بهمون که 2 روزه بخونیم ازش امتحان ترم بدیم! و به این گونه شد که بنده نیم نمره کم آوردم! از همین پروشی که شما میگی نقش نداره!
پاسخ:
خب خسته نباشید!
ما زنگای زبان فارسی هم میریم سایت!!
منم دیدگاه ها رو جواب میدم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی