کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

شب تولد

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۱۵ ب.ظ

شب تولدمه

مامانم میگه:”،برو جارو  رو بردار و گردگیری کن،شب مهمونا میان.”

میگم: مامان من تازه به دنیا اومدم،برم جارو کنم؟

رفته زیر پتو میگه من هم تازه زاییدم، باید استراحت کنم!!!

ک.ف : وقتی الکساندر گراهام بل تلفن را اختراع کرد ، با تعجب دید که جنتی سه تا میس کال انداخته !!!

 

  • ۹۱/۱۱/۱۲
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۲۳)

هه چه بامزه
پ ن پ!رکوردش 58 برابره حد مجاز بوده :|
پاسخ:
مرسی رکورد!
هوای ما خوبه!

نه خیرم!!!!!

کلاس پیمانو تابستون میرفتم!!!!!!!!!!!!

خصوصی هم نبود

20 تا دختر و پسر توی یه کلاس بودیم!

یادش بخیر

جای عارفه خالی!!!!(ای کاش بودی!!!!)

بـــــــله

معلمشم عشق منه

البته فقط معلم مدرسه!

پاسخ:
اِ؟ پس کلاس خصوصیم میری!
خسته نباشید

مردی؟؟؟؟

چرا؟

چون نظرام طولانی بود؟؟؟؟

دیگه نظر طولانی نمیذارم!!!:دی

وااااااااااااااااااااای

قالبت عالیه!!!!!!

خیلی ناز شده!!!

دستت طلا

:-*

پاسخ:
مرسی!

تــــــــــــــــازه

ما امروز زنگ اخر امتحان فیزیک داشتیم!!!

بعد من 10 شدم!!!!!!!

و اینکه کلی هم خندیدیم!!!!!!!

من زودتر از همه نوشتم!بعد عشقم گفت بیا برگتو بده!

من گفتم نمیدم!

گفت مگه تموم نشده؟

گفتم چرا!!

گفت یا میای میدی یا به زور ازت میگیرم!

منم رفتم دادم!

در جا تصحیح کرد

منم موقعی که داشت تصحیح میکرد داشتم به الهام تناسب یه مسئله رو می رسوندم!

آخه مگه میشه یه دانش آموز اول دبیرستان تناسب بلد نباشه؟؟؟

بعدشم که تصحیح کرد و من دیدم که 10 گذاشت بلند دست زدم!

خیلی حال داد!!!!!!!

الانم کلی خوشحالم!!!!

:):):):):):):):):):):):):)

پاسخ:
خسته نباشید.
[فیزیک عشقه!]
هه

چه قدر نظر من طویل شد!!!!!!!!!!!!!

از هیما خانوم هم بیشتر!!!!

اصن مگه میشه؟اصن مگه داریم؟؟

:-O

پاسخ:
نمیدونم! داریم؟ مردم ...

تولدت مبارک پرنیان جونم!!!!!!!

(با کلی آرزوی خووووووووب!!!!)

<:-P


آخه ورزشم شد درس؟؟؟؟؟؟؟؟

میدونی، بدیش اینه که ورزشو شدم پایین 18.5!!

ینی گنـــــــــد اندر  گنـــــــــد:((((((((((( 

معلم ورزشمون قاطیه ها!!!!!!!!!

تازه نمره ی 14 هم داشتیم!!!!!(خودت دیگه فرض کن!)

به قول بچه ها باید معلم خصوصی بگیریم بیاد بهمون دراز نشستو کوفت و زهر مار یاد بده!

واااااااااااااالاااااااااااااااااااااا!

بعدشم مگه میشه من شاگرد آقای سید جوادی و پیمان باشم و رتبه اول المپیاد هم باشم بعد ریاضی رو 20 نشم؟؟؟؟؟؟؟(نه،اصن میشه؟اصن داریم؟؟)


کمترین نمره ام هم بعد ورزش فیزیک بود !!!!( شدم 19.25 :-(( )

اه اه اه!!!

گفتی ازین گردوخاک!!!

ماهم داریم ولی خیلی خیلی خیلی کم!!!!

خیــــــــــلی کم!(ولی همون کمش پدر مارو در می آره!!!)


شما چقد نظر دادین و جواب!!!!!

من یه دو دیقه رفتم کلاسا!!!اومدم دیدم اینجا نظر بارونه :دی!

پاسخ:
خوبه دیگه! دیدگاه زیادش خوبه! [و البته مفید!]
البته امکانش هست پس از تحمل معلم ورزش و گرفتن نمره ی قبولی در گردو خاک هوای اهواز ناپدید شه!
پاسخ:
اونم ممکنه!

هواتون گرد و خاک داره!؟
من تصمیم دارم این پرچم مزخرفو بیارم پایین! یه روز بیشتر قیافه ی معلم ورزشو تحمل میکنه! مرسی(بسی ذوق زده شدم =)) )
اوهوم فردا تولدمه و همه برنامه ریزی کردن که یه جوری در این شب مبارک در خانه حضور نداشته باشن :| میمونه من + نت + یه کیک تخیلی + دوستای نداشتهم + خط افق :| امتحان تاریخ ادبیاتو یادم رفت :|
پاسخ:
حتما" واست یه تولد میگیریم اینجا!!!
یعنی این معلم ورزشا رو ادم باید کشت!استخاره کردم واجب در اومد!
من که کلا از ورزشکردن معافم فقط رشته ورزشیو که شطرنجه امتحان دادم اونم همه چی کامل اول داده بود 19.33 !!!!!!!!! رفتم یه عالمه باهاش بحث کردم تا تغییرش داد دلیلش واسه این نمره:بچه ها باید ورزش اهمیت بدن :|
پاسخ:
یه سواله! یکی ورزش رو زیر 12 بشه ، شهریور باید چیکار کنه؟
این کتابای وزارتی هیچی ندارن اگه فقط همینا بود که من غمی نداشتم، مشکل بزرگ من با این سمپاده :| البته هنوز تو کف اون صفت فاعلی مرکب مرخم هستم :|
پاسخ:
=))!
پرچم سمپادیا بالا!
اوهوم فقط خودم بیست شدم تنها کسی که ادبیاتو بیست شد خودم بودم این معلمای ما رو که ندیدی شما :||||||||||||| بعدشم مال ما فرق میکنه:دی
پاسخ:
این فرق میکنه رو هستم باهات بدجور!

از چی؟

ازینکه شدم 19.68؟؟؟؟؟

واقعا خجالت میکشم

همشم تقصیر ورزشمه!

اگه ورزشمه بالاتر میداد میشدم 19.80!

پاسخ:
ورزش؟
ورزشو بیست نگرفتی؟
بعد ریاضی رو بیست شدی؟

هه

من بیست شدم

الانم شدم 19.68

پاسخ:
خجالت بکش

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآ!!!!!!

آخه سوم راهنمایی که چیزی نداره آدم بیست نشه!!!!!!

تو بیست نشدی مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(از تو بعیده!)

پاسخ:
سوم راهنماییه؟
من فکر کردم سال اوله

19/93 شدم.
آخه هنر رو به من پایین داده!!!!
خیلی ممنون که انقد دیر افتاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
خواهش میکنــــ!ــــــم
harsal shabe tavalodam dar morede karnameha harf mizanan khoda ro shor do shanbe karname ha ro dadan harchand bist shodam vali ye nemate bozorge ke shabe tavalodet dar morede nomre harf nazanan.akheysh faght do rooze dg monde ke tahrimatam tamoom she
پاسخ:
پرنیان!
خجالت نمیکشی؟
آبروی هرچی کمی تا قسمتی طنزی رو بردی!
آخه چی بگم من به تو؟
بیست میشی؟
بیــــــــــــــــــــــــــــست؟
یعنی حتی ریاضی هم کامل شدی؟

واقعا" برات متاسفم!

نه خیرم

فقط دوستم اشتباه کرد

من به مامانم گفتم!!!!!!

بعد مامانم هیچی نگفت

بعد من بهش گفتم:"بی احساس،حداقل بگو یه ماه قبل از تولدت مبارک"

بعد گفت:"تولدت مبـــــــــــارک!!!"

پاسخ:
آها! پس دوستت اولین کسی بود کـ امسال تولدت رو تبریک گفت!

وا!!!!!!!!!!!!!!!!

کجاش خنده دار بود آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
کلا" همه اشتباه کردن روز تولدتو!

دقیقا 28 روز دیگه تولد منه!!!!!!!!!!


4 شنبه که 11/11 بود

یکی از دوستام تولدمو تبریک گفت!

فک کرده بود من ماله بهمنم نه اسفند!!!

اولین نفر اون بود!

دومیشم مامانم بود!

پاسخ:
=))!


سومیش منم تولد مبارک !!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی