کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

شیخ و مریدان - قسمت دهم

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

درباره سریال | آرشیو قسمت ها | نویسنده: حمیدرضا مرادی | با همکاری: آیدین همتی

  

گویند شیخ از خواندن رساله دلگشا اعراض همی داشت ، وی را گفتند : تو را با این ادبیات لطیف چرا با رساله دلگشا سر و کاری نمی بینیم ؟
 
فرمود : تیتر خبرها از هر رساله ای ، طنزتر و دلگشا تر است .
 
پس مریدان نعره ها همی زدند.

  • ۹۲/۰۴/۲۸
  • آیدین

سریال طنز شیخ و مریدان

دیدگاه‌ها (۱۰)

هان؟میگم نمیدونم فهمیدم یا نه خیلی شیر تو ببر بود!!!
عجب پستی!!!نمیدونم اصا فهمیدم یا نه؟!!!
پاسخ:
نفهمیدی کـ فهمیدی یا نفهمیدی!!؟
نه دیگه! اخبار تلویزیون قشنگ تره!!
خواهشا یه شب به اینا استراحت بدین!
پاسخ:
نمیشه بخدا!
نیاز به اینهمه دلیلم نبودا!!
بهت برنخوره...جدی جدیقصدم سوال بود!نه مسخره کردن!!!
پاسخ:
میدونم بابا!
منم محض شوخی این همه دلیل گفتم!
خب پس یه بارم بده اون پست کنه
پاسخ:
نه دیگه
من پست کردم!
فقط یه سواله که واسم پیش اومده!!
نویسنده حمیده.با همکاری آیدین.بعد چرا آیدین متنو پست میکنه؟!یا اینکه این همکاری آیدین فقط در زمینه پست کردنه؟!
پاسخ:
یکی از زمینه های همکاری پست کردنه.
یکیش ویرایش.
یکیش اینه کـ اون قسمت های آخر رو من اضافه کردم.
یکیش اینه کـ من و حمید نداره.
من پست کنم انگار حمید پست کرده و بالعکس
  • رها طاهرخانی
  • خواهش نگار جان!!!

    :))

    نمیدونم!!!منم هنوز تو کَفِشم!

    سرچ کردم ولی نداشت!!!اگه فهمیدی اطلاع رسانی کن حتماااااااا !!!!

    آخ حرف دل منو زد!چرا این شیخ یه روز در میون مخش کار میکنه.دیروز حرفش جالب نبود!!!!!!
    و..ممنون رها!!!خیلی مفید بود.مخصوصا این (آنندراج )...!یعنی چی میتونه باشه؟؟؟
  • رها طاهرخانی
  • اعراض . [ اِ ] (ع مص ) روی گردانیدن از چیزی . (ناظم الاطباء). روی بگردانیدن از چیزی . (منتهی الارب ). روی از چیزی گردانیدن . (غیاث اللغات ) (آنندراج ) ...


    :دی!!!

    پاسخ:
    بچه ها چه سختی هایی می کشن تا متنای حمید رو بخونن!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی