کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

شیخ و مریدان - قسمت نهم

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

درباره سریال | آرشیو قسمت ها | نویسنده: حمیدرضا مرادی | با همکاری: آیدین همتی

  

شیخ را گفتند : شنیده ایم آشپرخانه اوپن ممنوع کرده اند .
 
فرمود : اینها آخر ، زن و شوهر را نیز زوج و فرد کنند.
 
و مریدان نعره کشیدند و همی گریستند.

  • ۹۲/۰۴/۲۷
  • آیدین

سریال طنز شیخ و مریدان

دیدگاه‌ها (۱۱)

با این پیشرفتایی کـ دارین میکنین در سال های آینده خواهید داشت اولین رکوردتونم به اسم خودمه!:))
پاسخ:
بعله!
اینم میشه!
تو گینس کمی تا قسمتی طنز ثبتش کنین!!!D:
پـ منتظرما!!!
پاسخ:
ما اصن گینس نداریم!
آخه من خانه ی سالمدان و میخوام!!!!!!!!!!!!!!دِهَ!
پاسخ:
اولین باره تو تاریخ کمی تا قسمتی طنز یکی از دِهَ استفاده میکنه!
چشم ، بعد ماه رمضون حتما.
باحال بود!
عاغا این خانه ی سالمدان چی شد؟
پاسخ:
ای بابا!!!
شما درباره ی سریال رو بخونید.

اخه مطلب رااشتباه نوشته بودم وقتی نظردادی یادم افتادبایددرستش کنم وحالادرستش کردم!!!!ممنون که به وبم سرزدی

پاسخ:
آها!
ok
خواهش میکنم.
شما هم سر بزن!
:|
یه بار ازتون تعریف کردیما!
پاسخ:
:دی!
چقد کوتاه :-؟
قشنگ بود ولی... قسمت اولیه ک دیدم.

پاسخ:
قبلی ها رو هم حتما بخونید.
سریال رو دنبال کنید!
سلام ایدین جان میدونم اشتباهی نوشتم یادم رفت درستش کنم دستت دردنکنه که یاداوری کردی!!!!حالابه بزرگی خودت ببخش!وبت هم عالیه
پاسخ:
چی رو اشتباه نوشتی!!؟
من کـ فقط در مورد پستت نظر دادم همین!!!
ممنون.
وبت عالیه لطفا به وب من هم سر بزن و نظر بده
پاسخ:
ممنون.
چشم ، حتماً
مریدان یه شب خستگی گرفتن باز دوباره شروع کردن؟!
پاسخ:
آره
مریدان گیر دادن به حمید کـ آقا یه روز بیخیال ما شو!
حمید ول نمیکنه!!!!
:D:D:D
پاسخ:
اِ! شما هم سر میزنی!؟
خوبه p: نذاشتی بازم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی