کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

شیخ و مریدان قسمت هجدهم

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

درباره سریال | آرشیو قسمت ها | نویسنده: حمیدرضا مرادی | با همکاری: آیدین همتی

  

جوجه مریدی شیخ را گفت: مرادا،عشق چیست؟
شیخ فرمودند: به گندمزار برو و پرخوشه ترین شاخه را بیاور . اما در هنگام عبور از گندمزار ، به یاد داشته باش که نمی توانی به عقب برگردی تا خوشه ای بچینی.
مرید به گندمزار رفت و پس از مدتی طولانی برگشت.شیخ پرسید : چه آوردی؟
مرید با حسرت جواب داد : هیچ!هر چه جلو می رفتم،خوشه های پر پشت تر می دیدم و به امید پیدا کردن پرپشت ترین،تا انتهای گندمزار رفتم.شیخ گفت : عشق یعنی همین!
مرید پرسید:پس ازدواج چیست؟
شیخ به سخن آمد که:به جنگل برو و بلند ترین درخت را بیاور.اما به یاد داشته باش که باز هم نمی توانی به عقب برگردی!
مرید رفت و پس از مدت کوتاهی با درختی برگشت.
شیخ پرسید که مرید را چه شد،او در جواب گفت : به جنگل رفتم و اولین درخت بلندی را که دیدم،انتخاب کردم.ترسیدم که اگر جلو بروم،باز هم دست خالی بگردم .
شیخ فرمودند: ازدواج هم یعنی همین.
و مریدان از این حکمت شیخ در عجب شدند ولی هیچ مگفتند.

  • ۹۲/۰۵/۰۵
  • آیدین

سریال طنز شیخ و مریدان

دیدگاه‌ها (۸)

عاشقتونمممممممممممممممم
باحال بود :))

کارت درسته
باید چشاشو می بست اولین درختی کـ چششو گرفت برمیداشت میاورد!

راستی فکر کنم مریدای شخ دچار مشکل حنجره شدند بس که از اول ماه رمضون هی نعره کشیدند ، حال و توان رم کردن هم دیگه ندارند ، دقت کردین تو این چند پس آخر سر و صداشون کمتر شده .


آقا حمید یه فکیر براشون بکن.

یه خورده پسته بادوم بخر براشون انرژی شون برگرده باز رم کنند.

چه جوجه مرید پر قدرتی ، فکر کنم قبل از اینکه بیاد جزئ دم و دستگاه شیخ یه دوره رفته بدن سازی ، فکر کن درخترو کنده آورده .

معلومه دیگه بقیه مریدا چی دارند بگن.

  • رها طاهرخانی

  • D:

    من در عجبم !!! :|

    جوجه مرید :))
    چه شیخ دانایی چه شخی دانایی
    جوجه مرید را چه به دانستن مفهوم عشق!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی