کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

ضرب المثل

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۴:۵۵ ب.ظ

یه ضرب المثل قدیمی چینی هست کـ خیلی قدیمیه

کسی به اون صورت یادش نیست

حتی خود چینی هام فراموشش کردن

چه برسه به من که واستون بگم

اما خیلی اموزنده بوده!

  • ۹۱/۱۲/۰۷
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۵)

از اونجا که تجربیات من خیلی زیاده این ضرب المثل رو یادمه ولی خب نمیگم زیاد به فسفر های مغزتون فشار وارد میشه تا درکش کنید من زندگیمو اصلا بر اساس این ضرب المثل سر پا نگه داشتم :)
پاسخ:
آفرین شیوا کـ این ضرب المثل رو الگوی راهت قرار دادی

دستت درد نکنه منم خیلی چیزا ازش یاد گرفتم


کلا شد چراغ راه زندگیم

پاسخ:
خواهش میکنم.
مهم اینه که آموزنده بوده!
خسته نشی شما یه وقت؟!
پاسخ:
نه مرسی راحتم.
خب الان اینو گفتی که چی؟؟؟
پاسخ:
گفتم بخندیم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی