کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

طنز تلخ ولنتاین !!

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۲۱ ق.ظ

چو آمد روز عشاق و ولنتیاین
غضنفر هم که قلبش بود آن لاین

به قصد انتخاب کارت پستال
برفت ازخانه بیرون شاد و سرحال

به دکانی رسید و داخل آمد
وکارتی در نگاهش خوشگل آمد

به دکاندار گفت ای مهربانم
من ازاین خیل عاشق پیشگانم

بدیدم کارت پستالی در آن گوش
که با خط خوشی بنوشته بر روش

" تو را من دوست میدارم فقط تو
طبیب قلب بیمارم فقط تو"

بده ده تا از آن قربان دستت
محبت کن همان اندازه پاکت



ک.ف :  اگه قرار باشه بین عشقت و ۱ میلیون دلار یکی رو انتخاب کنی ،
اولین چیزی که با اون پول می خری چیه !؟
  • ۹۱/۱۱/۲۵
  • حمیدرضا مرادی

کارت پستال

طنز ولنتاین

دیدگاه‌ها (۷)

کار خوبی میکنین شما!

سوال خیلی قدیمیه!!!!

اینو قبلا یه نفر به من اس داده بود!!!

خیلی وقت پیش!

پاسخ:
به هر حال آدم عاقل نمیاد بدون هیچ در خواستی 1 میلیون دلار به یکی پول بده !!
یه جای کار می لنگه !!
من همون عشق رو انتخاب میکنم !!
بی دردسر !!

شما کاملا در اشتباهی!

چونباید یکی رو انتخاب کنی!

اگه پول رو انتخاب کنی عشقت رو از دست میدی!

پاسخ:
کی گفته اینو!!
من سوال رو پرسیدم خودم شرایط رو تعریف میکنم !!

آفرین پرنیان

منم باهات موافقم بد جور!!!!

بعدشم آیدین جان،زندگی که پول نمیشه!

بابا ایول نداره که!

پاسخ:
شما ها همه در اشتباهید !!
من پولو انتخاب میکنم و باهاش راحتی و آسایش رو واسه عشقم میخرم !!
من که اول همین سوالو از عشقم میپرسم اگه اون منو انتخاب کرد منم میگم عشقمو با هیچی عوض نمیکنم!
پاسخ:
آفرین به شما !!

خیلی باحال بود!

کیانا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو هم نتیجه هات مثه منه ها!!!


من که عشقمو انتخاب میکنم!!!

کیه که پول رو انتخاب کنه؟؟؟؟

پاسخ:
اوهو! بابا ایول!
بله دیگه!! همین جوریه! البته باید توجه کنید که پسر بوده!!
پاسخ:
دخترا بدترن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی